Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som ser på serien Heroes her? Må si at den fascinerer meg'! Ferdig med sesong 1 nå, starter på nr. 2 i kveld :) 
Egentlig en bragd i seg selv at jeg ser på noe, de som kjenner meg vet at TV'n er noe jeg bruker særdeles lite, frem til den serien ble funnet var TV-bruket lik null, og den ble kun brukt som en monitor for spotify!

http://www.imdb.com/title/tt0813715/
Verdt en titt om dere er interessert i science fiction.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som ser på serien Heroes her? Må si at den fascinerer meg'! Ferdig med sesong 1 nå, starter på nr. 2 i kveld :) 

Egentlig en bragd i seg selv at jeg ser på noe, de som kjenner meg vet at TV'n er noe jeg bruker særdeles lite, frem til den serien ble funnet var TV-bruket lik null, og den ble kun brukt som en monitor for spotify!

Sesong 1 og 2 er veldig bra. Så går det nedover. I sesong 4 vet du hvert fall hva du går til, så likte den faktisk bedre enn sesong 3.

Så kommer jo snart Heroes Reborn :) Blir spennende å se om det når gamle høyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei serie, synd den ble kansellert. Men skal snart starte opp igjen om jeg ikke tar feil.

Om du liker sci-fi så kan jeg anbefale Stargate Universe, Battlestar Galactica, V 2009, Falling skies, Doctor Who (2005), Eureka, Firefly, Fringe, Revolution, Touch, Under the Dome, Almost Human, The 100 og  Star-Crossed. I gitt rekkefølge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem taken da :) Veldig bra serie av spielberg.

Enig med heroes. Sesong 1 og 2 er bra. Resten er bare melking :/ synd i grunn.

1+ :D

Gleder meg til Heros reborn eller hva det het :o

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig :P bruk Gjensidige de tar alt og har gode priser Sent from my iPhone using Tapatalk

Svartelista pga statistikk :)

Gjenstridige skal ha 12k mer i året enn det jeg betaler nå, og det er med 5k i rabatt i gjensidige igjennom jobben.

Hvor sprek bilen er har egentlig lite å si for prisen. Jeg kan fint forsikre en 535d med 286hk men daue driten min nekter dem på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei serie, synd den ble kansellert. Men skal snart starte opp igjen om jeg ikke tar feil.

Om du liker sci-fi så kan jeg anbefale Stargate Universe, Battlestar Galactica, V 2009, Falling skies, Doctor Who (2005), Eureka, Firefly, Fringe, Revolution, Touch, Under the Dome, Almost Human, The 100 og  Star-Crossed. I gitt rekkefølge :lol:

Takk for tips! :) Blir vel TV-slave av meg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er finansieringen 100% i boks :D Det blir nok en helt splitter ny 316iA F30 på meg :D Imperial Blue, Modern Line, lyse Edeltre-lister og beige interiør - classy!! :) Skal definitivt påkoste bilen snadderhjul (Alpina!) og oppgradere understellet også.

Skal til lokal forhandler i morgen eller torsdag for å finjustere på orderen en siste gang, samt diskutere pris enda mer og ikke minst spørre andre forhandlere om de kan gi bedre pris. Leveringstid er typisk 7 uker, av og til 8 uker på det meste (hvis bilen blir tilfeldig valgt ut for ekstra kvalitetskontroll).

Skulle få låne 420iA denne uka, sier ikke nei :P Eventuelle bilder kommer selvsagt :)

Grattis med ny bil mister :)

men si meg...du skal oppgradere understellet...? Why?Er det ikke bare bedre å bestille M-sport? Eller tenkte du å montere luft og sånt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svartelista pga statistikk :)

Gjenstridige skal ha 12k mer i året enn det jeg betaler nå, og det er med 5k i rabatt i gjensidige igjennom jobben.

Hvor sprek bilen er har egentlig lite å si for prisen. Jeg kan fint forsikre en 535d med 286hk men daue driten min nekter dem på :P

Er du svarte lista eller bilene? Oh hvor gammel er du? :P

Og hvordan forsikrings selskap bruker du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er finansieringen 100% i boks :D Det blir nok en helt splitter ny 316iA F30 på meg :D Imperial Blue, Modern Line, lyse Edeltre-lister og beige interiør - classy!! :) Skal definitivt påkoste bilen snadderhjul (Alpina!) og oppgradere understellet også.

Skal til lokal forhandler i morgen eller torsdag for å finjustere på orderen en siste gang, samt diskutere pris enda mer og ikke minst spørre andre forhandlere om de kan gi bedre pris. Leveringstid er typisk 7 uker, av og til 8 uker på det meste (hvis bilen blir tilfeldig valgt ut for ekstra kvalitetskontroll).

Skulle få låne 420iA denne uka, sier ikke nei :P Eventuelle bilder kommer selvsagt :)

Grattis med bestilling! Du skal ikke ha deg en 420iA istedet da? Du kommer til å bli fristet etter prøveturen hvertfall :) Jeg ble hvertfall imponert og min kommer om ikke så lenge! Gled deg masse :) Stas med nybil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du svarte lista eller bilene? Oh hvor gammel er du? :P

Og hvordan forsikrings selskap bruker du? :P

Bilene :P

Jeg ble 20 får en mnd siden, og har en skadesak på meg :P (kondemnerte jo e90'n)

Har sparebank1 med ansatt rabatt pga gamlingen jobber der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...