adne95 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 noen som husker mer enn meg fra elektrotimene? hva er det de symbola jeg har ringa rundt betyr igjen? Edit: glem det, ikke noe bra koblingsskjema det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Noen som ser på serien Heroes her? Må si at den fascinerer meg'! Ferdig med sesong 1 nå, starter på nr. 2 i kveld Egentlig en bragd i seg selv at jeg ser på noe, de som kjenner meg vet at TV'n er noe jeg bruker særdeles lite, frem til den serien ble funnet var TV-bruket lik null, og den ble kun brukt som en monitor for spotify!http://www.imdb.com/title/tt0813715/Verdt en titt om dere er interessert i science fiction. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ditta skjemaet der tror e e veldig internt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ditta skjemaet der tror e e veldig internt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ditta skjemaet der tror e e veldig internt så ikke værre ut, fant noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Noen som ser på serien Heroes her? Må si at den fascinerer meg'! Ferdig med sesong 1 nå, starter på nr. 2 i kveld Egentlig en bragd i seg selv at jeg ser på noe, de som kjenner meg vet at TV'n er noe jeg bruker særdeles lite, frem til den serien ble funnet var TV-bruket lik null, og den ble kun brukt som en monitor for spotify! http://www.imdb.com/title/tt0813715/ Verdt en titt om dere er interessert i science fiction. Sesong 1 og 2 er veldig bra. Så går det nedover. I sesong 4 vet du hvert fall hva du går til, så likte den faktisk bedre enn sesong 3. Så kommer jo snart Heroes Reborn Blir spennende å se om det når gamle høyder. majuz og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Noen som ser på serien Heroes her? Må si at den fascinerer meg'! Ferdig med sesong 1 nå, starter på nr. 2 i kveld Egentlig en bragd i seg selv at jeg ser på noe, de som kjenner meg vet at TV'n er noe jeg bruker særdeles lite, frem til den serien ble funnet var TV-bruket lik null, og den ble kun brukt som en monitor for spotify! http://www.imdb.com/title/tt0813715/ Verdt en titt om dere er interessert i science fiction. Grei serie, synd den ble kansellert. Men skal snart starte opp igjen om jeg ikke tar feil. Om du liker sci-fi så kan jeg anbefale Stargate Universe, Battlestar Galactica, V 2009, Falling skies, Doctor Who (2005), Eureka, Firefly, Fringe, Revolution, Touch, Under the Dome, Almost Human, The 100 og Star-Crossed. I gitt rekkefølge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ikke glem taken da Veldig bra serie av spielberg. Enig med heroes. Sesong 1 og 2 er bra. Resten er bare melking :/ synd i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Ikke glem taken da Veldig bra serie av spielberg. Enig med heroes. Sesong 1 og 2 er bra. Resten er bare melking :/ synd i grunn. 1+ Gleder meg til Heros reborn eller hva det het Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Merkelig bruk Gjensidige de tar alt og har gode priser Sent from my iPhone using TapatalkSvartelista pga statistikk Gjenstridige skal ha 12k mer i året enn det jeg betaler nå, og det er med 5k i rabatt i gjensidige igjennom jobben. Hvor sprek bilen er har egentlig lite å si for prisen. Jeg kan fint forsikre en 535d med 286hk men daue driten min nekter dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Grei serie, synd den ble kansellert. Men skal snart starte opp igjen om jeg ikke tar feil. Om du liker sci-fi så kan jeg anbefale Stargate Universe, Battlestar Galactica, V 2009, Falling skies, Doctor Who (2005), Eureka, Firefly, Fringe, Revolution, Touch, Under the Dome, Almost Human, The 100 og Star-Crossed. I gitt rekkefølge Takk for tips! Blir vel TV-slave av meg fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Da er finansieringen 100% i boks Det blir nok en helt splitter ny 316iA F30 på meg Imperial Blue, Modern Line, lyse Edeltre-lister og beige interiør - classy!! Skal definitivt påkoste bilen snadderhjul (Alpina!) og oppgradere understellet også. Skal til lokal forhandler i morgen eller torsdag for å finjustere på orderen en siste gang, samt diskutere pris enda mer og ikke minst spørre andre forhandlere om de kan gi bedre pris. Leveringstid er typisk 7 uker, av og til 8 uker på det meste (hvis bilen blir tilfeldig valgt ut for ekstra kvalitetskontroll). Skulle få låne 420iA denne uka, sier ikke nei Eventuelle bilder kommer selvsagt Grattis med ny bil mister men si meg...du skal oppgradere understellet...? Why?Er det ikke bare bedre å bestille M-sport? Eller tenkte du å montere luft og sånt? Fredrik 90 og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Svartelista pga statistikk Gjenstridige skal ha 12k mer i året enn det jeg betaler nå, og det er med 5k i rabatt i gjensidige igjennom jobben. Hvor sprek bilen er har egentlig lite å si for prisen. Jeg kan fint forsikre en 535d med 286hk men daue driten min nekter dem på Er du svarte lista eller bilene? Oh hvor gammel er du? Og hvordan forsikrings selskap bruker du? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Da er finansieringen 100% i boks Det blir nok en helt splitter ny 316iA F30 på meg Imperial Blue, Modern Line, lyse Edeltre-lister og beige interiør - classy!! Skal definitivt påkoste bilen snadderhjul (Alpina!) og oppgradere understellet også. Skal til lokal forhandler i morgen eller torsdag for å finjustere på orderen en siste gang, samt diskutere pris enda mer og ikke minst spørre andre forhandlere om de kan gi bedre pris. Leveringstid er typisk 7 uker, av og til 8 uker på det meste (hvis bilen blir tilfeldig valgt ut for ekstra kvalitetskontroll). Skulle få låne 420iA denne uka, sier ikke nei Eventuelle bilder kommer selvsagt Grattis med bestilling! Du skal ikke ha deg en 420iA istedet da? Du kommer til å bli fristet etter prøveturen hvertfall Jeg ble hvertfall imponert og min kommer om ikke så lenge! Gled deg masse Stas med nybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Er du svarte lista eller bilene? Oh hvor gammel er du? Og hvordan forsikrings selskap bruker du? Sent from my iPhone using Tapatalk Bilene Jeg ble 20 får en mnd siden, og har en skadesak på meg (kondemnerte jo e90'n) Har sparebank1 med ansatt rabatt pga gamlingen jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg