turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 ska bytte interiørlister fra det heslige brun-oransje treverket i e39 til blank svart, granitt eller alcantara (har ett av hver), og må ha ny girkule, står mellom disse to, hva trur dere? svart skinninteriør.. evt få tak i en orginal svart/granitt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 ska bytte interiørlister fra det heslige brun-oransje treverket i e39 til blank svart, granitt eller alcantara (har ett av hver), og må ha ny girkule, står mellom disse to, hva trur dere? svart skinninteriør.. evt få tak i en orginal svart/granitt ? Veldig enkelt å bytte men det koster sitt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Sånne nyrer har jeg på min e36 http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_7607_big.jpgLurte på om det går ann å lakke dem svarte rett på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Mye jobb, kjøp heller sorte par hundre kroner på Ebay Link til bilen din? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hehe. Finnes det en tråd du ikke følger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Veldig enkelt å bytte men det koster sitt Sent from my iPhone using Tapatalk enkelt å bytte ja, vert av med den for å bytte ut treet i midtkonsollen lurte egentlig på hvem av de folk syntes var finest, får ikke bestemt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hehe. Finnes det en tråd du ikke følger? Det ekke mange for mye fritid på jobb Sent from my iPhone using Tapatalk Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Det ekke mange for mye fritid på jobb Sent from my iPhone using Tapatalk Hehehe Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hvertfall de dagene man kjører dumper Kjører jo bare fram og tilbake så da sitter man å trøkker på bimmers/bimmeren xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Grei jobb det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Sånne nyrer har jeg på min e36 http://static.schmiedmann.dk/ProductPictures/image_7607_big.jpg Lurte på om det går ann å lakke dem svarte rett på ? Mine var og krom før, puss ned, grunn og lakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Grei jobb det Jepp ^^ skal ikke klage hvertfall blir litt kjedelig i ny og ned men Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Oh! Foresten! Noen som veit hvordan det er å få godkjent e46 touring med v8? da sikter jeg til m5 v8 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg