Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Både caravelle og transporter kom med bensin, men hvem vil ha noe som super som en gammal alkis med de bensinprisa vi har?

Er syke bensin priser ja! Men her i larvik ligger det på 14 kr literen nå sånn ca... Før så lå de på 15! Håper de faller ned... Er helt sykt :S

Har ligget på 13.55 her i 3 dager nå, meget uvanlig da det stort sett ligger på 1 krone mer.

Skrevet

Detta er en av journalistene i Autofil! Har tydelig sansen for eldre muskelbiler gjerne av Italiensk eller Amerikansk fabrikat. De har gjort stort nummer i bladet av at han har tatt Lord som fornavn. Mye av meningene og holdningene hans provoserer meg egentelig, særlig holdningene mot dieselbiler og BMW!

Av Autofil gutta så liker jeg best Nils Wærstad og Knut Chr Hallan sine reportasjer :)

Skrevet

Knut - Ja, men hvorfor skal det være billigere med dere enn i Ålesund? Ligger vell på rundt 14.40 for 95'n her idag..

Skrevet

Kan jo hende det er over 15,- også nå for alt jeg vet, ikke fylt bensin på noen uker :lol:

Haha, nei man må betale litt for å få være i fred, Knut ;)

Velkommen hjem Jørgen ;) Gøtt?

Hjem?? Hva er det?

Skrevet
åååååååja... faan når komma do hjem? Grasa højt och trenge stripp!
Går vel av på torsdag forhåpentligvis :) Neida, søstersn fiksa den biten i helga !!! Alles gooot... Hjem å legge på nye bakdekk på E30`n, og hente/montere 20" på Blåmann er viktigere :)
Skrevet
Knut - Ja, men hvorfor skal det være billigere med dere enn i Ålesund? Ligger vell på rundt 14.40 for 95'n her idag..

Vi er blant de billigste i M&R stort sett, men hvorfor? Nei si det?

Kan ikke se at vi har gjort oss fortjent til det :lol:

Skrevet
åååååååja... faan når komma do hjem? Grasa højt och trenge stripp!
Går vel av på torsdag forhåpentligvis :) Neida, søstersn fiksa den biten i helga !!! Alles gooot... Hjem å legge på nye bakdekk på E30`n, og hente/montere 20" på Blåmann er viktigere :)

Ja vi fiksa biffen ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...