Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jejeje. Det du ikke vet, har du ikke vondt av ;)

Men skal prøve å få ordnet rau spray til baklyktene. Nok et fræsarprosjekt på gang :) Høre om jeg kan få egenblanda for korrekt farge.

Skrevet

Skal til med nå da? Venter på film til frontlyktene mine jeg.. Se om jeg klarer å legge det uten å ødelegge noe.. Mye stress og demontere frontlykter på E9X?

Skrevet

Av med hele fronten for å ta av lyktene??? Offf, dette kommer til å bli dyrt :lol: Hehe, funker med glattetang også kanskje? Eller har du tatt med deg den?

Skrevet

Rettetang mener du? Ja du må nok det dessverre. Men er ikke mange skruene. Kan finne diy om du ønsker. Men tror du kan unngå, men usikker på inylen din!

Da tok jeg kveld! Plutselig tilbake

Skrevet

Jaa, fiks meg en DIY om du vet av.. Vil nødig ødelegge mer enn nødvendig.. Hater å plukke på nyere biler.. Plastikk, klip og alt mulig faenskap går jo som regel til H...:lol: Er vel trasig og skjære til/legge filmen mens lyktene er på kanskje...

Skrevet
Noen som vet av noen som selger "Zymöl Strik"? Ser BS har det på nettsiden sin, men de har visst 60 dagers levering på det, bestillingsvare...

Ingen som har vært borti dette??

Skrevet

Mercedes W124 300 diesel er skuddsikre biler som går omtrent evig, bruker vel ikke mer enn 0.7-0.8 heller tror jeg, og er utrolig god plass og praktiske biler (hvertfall stasjonsvogna som også er penest). Bilen er god å kjøre og virker mye mer moderne enn alderen skulle tilsi.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...