Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lykke til ;) satser selv på å bli 3200kr rikere med denne

post-75493-0-93784600-1404561879_thumb.j

Skrevet

Ryker nok på den første, Argentina er gode når det gjelder.

er ikke mine egne penger xD hadde et riskfree bet på betsson så hvorfor ikke prøve en med høy odds 

Skrevet

Fy!! jeg så nettopp ferdig sesongavslutninen av continumm! Jeg er så spent og kan ikke vente til den starter igjen! tok en marathon på 3 sesonger og må si jeg er forelsket i denne serien! 

Skrevet

Dette er første og siste gang jeg kjøper bolig før jeg selger. Har søvproblemer og angst for at jeg ikke skal få solgt leiligheten for nok slik at jeg skal bli sittende igjen med masse i lån. Har 4 måneder på meg før jeg skal flytte, og leiligheten blir lagt ut i starten av august så forhåpentligvis går det, men det er en konstant bekymring helt til det er i orden... :P

Sorry noekult, dette er vel antakelig en type innlegg du ikke vil se. God helg til alle! :)

Kjenner til den der.. Har hatt boligen min til salgs i 6 mnd nå uten noe salg, har nå fått meg leilighet i kristiansand i tillegg så det merkes i lommeboken ;)

Skrevet

Da var tiden inne for å gi helt slipp på den gamle E90en, så nå er F10en på plass i nytt avatar bilde :P

smell på røde felger på bimmern ;) 

Skrevet

Kjenner til den der.. Har hatt boligen min til salgs i 6 mnd nå uten noe salg, har nå fått meg leilighet i kristiansand i tillegg så det merkes i lommeboken ;)

Himmel... Hvordan har banken hjulpet deg? :)

Skrevet

Himmel... Hvordan har banken hjulpet deg? :)

Har ikkje hjulpet meg så mye, betaler kun renter og en 1000lapp i avdrag på den som ligger til salgs.

Så snakker vi garantert heilt andre priser her i Sveio som eg bor :P

Skrevet

Det var ikke så ille da... Blir fort verre hvis en skal betale 5000 i måneden! Hvor dyr er den leiligheta, da? Vanskelig å selge noe der skjønner jeg? Tror det skal gå greit her :)

Skrevet

Det var ikke så ille da... Blir fort verre hvis en skal betale 5000 i måneden! Hvor dyr er den leiligheta, da? Vanskelig å selge noe der skjønner jeg? Tror det skal gå greit her :)

Betaler vel 5500kr i mnd nå, 4500,- i renter og 1000,- i avdrag.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=47088192&searchclickthrough=true

Ja er litt vanskeligt alle eiendommer går veldig tregt her, dei fleste unge flytter stort sett til større byer.

Hadde den for 1.7 før, fikk bud etter første visning på 1.630 men etter det har det vert heilt stilt. Så satt eg den ned til 1.6 for å håpe flerre blei intr så det kunne bli en budrunde. Men der tok eg vist feil, men har ikkje noe veldig hast med å selge har 3-4 stk som vil leie den så eg trur eg går for det. 

Skrevet

Betaler vel 5500kr i mnd nå, 4500,- i renter og 1000,- i avdrag.

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=47088192&searchclickthrough=true

Ja er litt vanskeligt alle eiendommer går veldig tregt her, dei fleste unge flytter stort sett til større byer.

Hadde den for 1.7 før, fikk bud etter første visning på 1.630 men etter det har det vert heilt stilt. Så satt eg den ned til 1.6 for å håpe flerre blei intr så det kunne bli en budrunde. Men der tok eg vist feil, men har ikkje noe veldig hast med å selge har 3-4 stk som vil leie den så eg trur eg går for det. 

lureste er å leie den ut hvis du greier å tjene penger på det :P 

må også tilføye at leieprisene i oslo er skyhøye xD kommer sikkert til å leie en hybel selv, men de ligger jo på 8k og oppover her på østlandet 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...