Gjest Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Nå har visst terroristene dratt fra Syria. Velkommen til Norge! Håper dere blir tatt en etter en. var akkuratt som jeg sa, Norge og PST kan ikke bare sitte på rumpa og se folk dra til midtøsten for å krige, vi kan heller ikke ha en slik åpen grense hvor alle kan komme inn. Første tiltaket ville vært å ta statsborgerskapet fra de som reiser for å krige, burde gjelde alle, også israelere og kurdere som skal ned å beskytte landet sitt. Andre tiltaket ville vært en mer strengere og kontrollert grenseoverganger inn til norge. Tredje tiltake burde være en spesial avdeling innenfor PST som skal jobbe for å fakke disse sandapene som kommer tilbake for å ødelegge landet vårt.
M|Fjeld Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Er ikke dette tulletråden a ?Som awt sier er det alt dette tullet som kommer ingen vei som er "noe" irriterende. Forholder han seg noe seriøs, som i siste innlegg har jeg ingenting mot han
316 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 var akkuratt som jeg sa, Norge og PST kan ikke bare sitte på rumpa og se folk dra til midtøsten for å krige, vi kan heller ikke ha en slik åpen grense hvor alle kan komme inn. Første tiltaket ville vært å ta statsborgerskapet fra de som reiser for å krige, burde gjelde alle, også israelere og kurdere som skal ned å beskytte landet sitt. Andre tiltaket ville vært en mer strengere og kontrollert grenseoverganger inn til norge. Tredje tiltake burde være en spesial avdeling innenfor PST som skal jobbe for å fakke disse sandapene som kommer tilbake for å ødelegge landet vårt. Disse apene har sannsynligvis aldri vært i Norge før, og jeg tipper det bare er bullshit, men ellers er jeg enig
Tzunami Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 For å bryte inn i diskusjonen med noen helt annet... Noen som har hatt Derbi GPR 50 her inne? evt hatt en GPR nude? vurderer å kjøpe en slik for å komme meg billig og enkelt fra a til b, da en stor Forester blir litt overkill når jeg somregel er alene...
Gjest Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Disse apene har sannsynligvis aldri vært i Norge før, og jeg tipper det bare er bullshit, men ellers er jeg enig da må PST sørge for at de aldri vil komme inn til norge, det siste norge trenger er aper med bomber. En annen ting jeg har møtt på da jeg var medlem i Ungdomsrådet grorud var fokuset på radikal ungdom ,her må det også jobbes mye for å unngå at unge mennesker utvikler en ekstrem og radikal tankegang for unngå slike episdoer som de har i utlandet.
Skårholen Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 For å bryte inn i diskusjonen med noen helt annet... Noen som har hatt Derbi GPR 50 her inne? evt hatt en GPR nude? vurderer å kjøpe en slik for å komme meg billig og enkelt fra a til b, da en stor Forester blir litt overkill når jeg somregel er alene... Hvis du er av voksenstørrelse og ikke en liten 16 åring på 160 burde du hvertfall vurdere Yamaha TZR eller Aprilia RS i stede da de er litt større, jeg er ca 180 høy og GPRn blir liten, men TZR og RS går helt greit. Og hvis du skal bruke den til pendling og kanskje en svipptur på butikken vil jeg egentlig anbefale skuter.
M|Fjeld Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 For å bryte inn i diskusjonen med noen helt annet... Noen som har hatt Derbi GPR 50 her inne? evt hatt en GPR nude? vurderer å kjøpe en slik for å komme meg billig og enkelt fra a til b, da en stor Forester blir litt overkill når jeg somregel er alene... Har en Suzuki fz50, bruker den ofte ned til lastebilen for å komme meg på jobb og til butikken ellers. Sparer et par tusen i bensin, samtidig som det er sykt digg i disse varme dager evi reagerte på dette 1
Tzunami Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Hvis du er av voksenstørrelse og ikke en liten 16 åring på 160 burde du hvertfall vurdere Yamaha TZR eller Aprilia RS i stede da de er litt større, jeg er ca 180 høy og GPRn blir liten, men TZR og RS går helt greit. Og hvis du skal bruke den til pendling og kanskje en svipptur på butikken vil jeg egentlig anbefale skuter. Aprilia RS og Derbi GPR er jo bygd på samme ramme, de er omtrent identiske, kun det elektriske som er forskjellige har jeg hørt? hvor Apriliaen har det vært mye trøbbel med nettopp dette... Jeg har vurdert scooter også, men lite gira på å kjøre ring3 osv i oslo på scooter, da føler jeg meg tryggere på en moped Har en Suzuki fz50, bruker den ofte ned til lastebilen for å komme meg på jobb og til butikken ellers. Sparer et par tusen i bensin, samtidig som det er sykt digg i disse varme dager kan tro det er digg i varmen ja kommer til å bruke den til og fra jobb i hovedsak, samt frem og tilbake til kamerater osv... sparer fort en tusenlapp bare i bomring, samt mye i drivstoff, også vurderer jeg å selge Forestern snart (levere den inn på jobben) for å virkelig spare dollars
noekult Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 kan tro det er digg i varmen ja kommer til å bruke den til og fra jobb i hovedsak, samt frem og tilbake til kamerater osv... sparer fort en tusenlapp bare i bomring, samt mye i drivstoff, også vurderer jeg å selge Forestern snart (levere den inn på jobben) for å virkelig spare dollars Har du hatt moppe før? Syns det fungerer godt som alternativ 2 til bil, men med bare moped syns jeg det var ordentlig crap når det regna (sklei på trikkeskinna, ble våt på klærne og ble nesten usynlig for biler under grått vær). Spørs på ruta di fra og til jobb også, de fleste stedene jeg går til har til stor vei underveis, og småveiene forlenget reisen med det dobbelte i mange tilfeller. Jeg hadde bare kjøpt en rimelig bil i stedet, winter is coming
316 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Har en Suzuki fz50, bruker den ofte ned til lastebilen for å komme meg på jobb og til butikken ellers. Sparer et par tusen i bensin, samtidig som det er sykt digg i disse varme dager Jeg er på jakt etter en FZ. Det er så utrolig deilig moped... Håper jeg får tak i... Både broren min og faren min har! M|Fjeld reagerte på dette 1
M|Fjeld Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Kan få min for en tusenlapp Må skrus en del, men starter og går. Er trim på ann så gjør 65 på flata Men er så shabby så skal hente ny nå etterpå, on jeg får tak i eier...
K-E Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Men hvorfor vil du ha racing? Jeg hadde gått for en supermotard, de sitter du i de minste behagelig på. En eller annen Derbi med SM dekk, slitesterk og god moped.
316 Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Kan få min for en tusenlapp Må skrus en del, men starter og går. Er trim på ann så gjør 65 på flata Men er så shabby så skal hente ny nå etterpå, on jeg får tak i eier... Jeg vil ha en original en, si fra om du vet om
M|Fjeld Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Det skal jeg gjøre! Trond hylle har jo så du kan høre om han vil selge den ene
Tzunami Skrevet Juli 25, 2014 Skrevet Juli 25, 2014 Har du hatt moppe før? Syns det fungerer godt som alternativ 2 til bil, men med bare moped syns jeg det var ordentlig crap når det regna (sklei på trikkeskinna, ble våt på klærne og ble nesten usynlig for biler under grått vær). Spørs på ruta di fra og til jobb også, de fleste stedene jeg går til har til stor vei underveis, og småveiene forlenget reisen med det dobbelte i mange tilfeller. Jeg hadde bare kjøpt en rimelig bil i stedet, winter is coming Blir bil etterhvert, men om jeg får meg moped for de neste ukene / 2 mnd, så kjøper jeg meg bil etter det, blir nok en liten og rimelig bil Men hvorfor vil du ha racing? Jeg hadde gått for en supermotard, de sitter du i de minste behagelig på. En eller annen Derbi med SM dekk, slitesterk og god moped. Tja, godt spørsmål, vurderer gpr nude om jeg finner en, den er litt mer streetfighter-type, noe jeg synes er deilig
Anbefalte innlegg