Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knut: Vet du hvilken Porsche det der var? Vet at kompisen hans Bam Margera har en ting for lilla Lamborghinier. Hadde Murcielago (første generasjons) først, også Gallardo etterpå (første generasjons den og, var med i Gumball også såvidt jeg husker). Han Ryan har vel hatt en del feite amerikanske biler og...

Ikke mye igjen av den bilen der nei, dessverre :(

Edit; Leste en annen plass at en skrev "1997 GT3". Ehm. Den finnes ikke... 993 RS fantes, men vet ikke om den ble laga i 97. Mk1 GT3en kom vel i 1999 eller kanskje t.o.m. 1999.

Skrevet
hva var egentlig så billig med den der?!

Hvis det selger skriver (byttet alle slitedeler) er korrekt så er 45K billig for en nylig EU godkjent E36 320i Touring med knapt 140000 Km på telleren.

Jeg har hørt med eier, og det er norske skilt. Så jeg syns det er billig jeg siden den og er nylakkert, byttet alle slitedeler, og 140k.

De andre der har jo gått det dobbelte..

Skrevet
Leste en plass at det var en 2007 GT3, så det var det sikkert.. Synd alikevel er det :(

Okey, takk for svar.... Er sikkert 997 GT3 ja (kom ut i '07), ikke 1997 GT3...

Edit:

Kineserne GRUSER nordmenn og sikkert resten av verden på superbiler...

Fy faen, sett så vanvittig mye SINNSVAKT på en plass før?? Zonda R og Veyron og Aston One-77 på samme sted??? Fy faen. Hadde jeg vært kjerring hadde jeg sklidd av stolen.
Skrevet

Fifæn... kjøpte meg en 125cc kudaki pitbike tidligere. tenkte at nei må ha noe mere krutt, så kjøpte honda 450 crf r. livsfarlig jo! ikke vrient og kjøre seg ihjel der nei.

Skrevet

sløve? kanke fatte åssen en 450 crosser med knaste dekk kan bli sløv :P spytta jord flere meter. Men ja, den er ikke i riktige hender riktig enda, det er helt sikkert! hehe.. på tide og skaffe seg beskytelse utstyr!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...