Julianv Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hehe, regnet nesten med det var din 4drian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4drian Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Hehe, regnet nesten med det var din 4drian Korrekt! Måtte gjøre noe etter Modball.. Og nå er hun så god som ny! Hvor har du gjort av din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Haha, ikke så rart. Ble kjørt godt på den turen Min er nok solgt, kommer dog en E38 740 på tunet her på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Er i Trondheim i helgen, hvis noen vil hilse på så er det bare å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Savner Trondheim. Hadde det veldig godt det halvåret jeg bodde der. Graffi leverte fantastisk mat! Neste turnus skal jeg til Gjerstad, Brokelandsheia. Noen som bor i nærheten der? Er vel bare skau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Morsomste øyeblikket mitt på jobb idag: (derfor jeg ikke trener....) 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Savner Trondheim. Hadde det veldig godt det halvåret jeg bodde der. Graffi leverte fantastisk mat! Neste turnus skal jeg til Gjerstad, Brokelandsheia. Noen som bor i nærheten der? Er vel bare skau? Det er jo ikke så langt unna Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 I nærheten av Risør det, har kjentfolk/familie som har hytte ved vannet der nede, tar av ved Bronkelandsheia fint der nede hvertfall Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Sendte nettop en bil ned til risør... 8k for å levere en konvolutt.... drøyt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 I nærheten av Risør det, har kjentfolk/familie som har hytte ved vannet der nede, tar av ved Bronkelandsheia fint der nede hvertfall Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Høres bra ut... Skal visst bo på Cinderella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Sendte nettop en bil ned til risør... 8k for å levere en konvolutt.... drøyt... Må ha vært noe svært viktig som ikke kunne utsettes. Av og til må også vi ekspress-sende diverse ting (da gjennom DHL o.l.), en gang kostet det 1700 kr. (til Saudi Arabia) for en konvolutt med et par A4 ark og en CD. Det syns jeg var skikkelig drøyt, 8000 kr. er villt, men jeg skjønner som sagt når ting ikke kan la seg vente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Man har de kundene som sier "driter i hva det koster" og betaler 8lapper til risør...så har man de kundene som sier "oi 200kr til drammen!? nei det er aalt for dyrt, posten tar 150kr".... 1700 til UAE er faktisk ikke så dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Skal se etter deg på mine turer rundt i trondheim, noekult. Hvilken bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Man har de kundene som sier "driter i hva det koster" og betaler 8lapper til risør...så har man de kundene som sier "oi 200kr til drammen!? nei det er aalt for dyrt, posten tar 150kr".... 1700 til UAE er faktisk ikke så dyrt... Konvolutt med 500 000 i, så er ikke 8000 så galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Savner Trondheim. Hadde det veldig godt det halvåret jeg bodde der. Graffi leverte fantastisk mat! Neste turnus skal jeg til Gjerstad, Brokelandsheia. Noen som bor i nærheten der? Er vel bare skau? Henta bilen min i Gjerstad, lei plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg