[space] Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Artig å se at moderatorer ikke svarer på det jeg retter mot dem, men i stedet diskuterer andre ting. Flott innstilling. Alt blir nok MYE bedre. Du har selvfølgelig et poeng. Flyttet og ordnet litt nå. Får vel prøve å passe bedre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Kan moderator av chattekanalen slette meg fra den? Kom på at jeg ikke hadde msn på skolepcen. (Trodde jeg kunne bruke nettsiden det var linket til.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Prøvd å selge en Laguna nå i ett halvt år jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Prøvd å selge en Laguna nå i ett halvt år jeg på finn.no? Typisk har funnet meg bil nå men kan ikke handle før den andre er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 ta slikt prat på msn folkens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Hva slags bil er det? Et typisk triks for å få solgt litt raskere er vel å slå opp tilsvarende modell på finn og prise din lavest. (I det minste i ditt område, om det er mange like biler til salgs) Bilder bør selvfølgelig være av en nyvasket skinnende bil, som er ryddet, uansett om det er et skrap eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Sier meg enig i at ren og pen bil selger som F...kjøpte en billig merce for en del år siden...skitten og jævlig...brukte ett par dager på å rense interiøret og polere den litt...solgte den for det 5dobbelte etter 3dager.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 prøvd å selge en pen e46 coupe i et halvt år lite respons :/ http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24709999 har sikkert solgt og kjøpt 10 biler i mellomtiden. så må være en forbandelse over denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Prøvd å selge en Laguna nå i ett halvt år jeg på finn.no? Typisk har funnet meg bil nå men kan ikke handle før den andre er solgt åå. det er så utrolig irriterende! hva skal du selge og hva skal du kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 e46 mangler soltak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Bilen er en ford focus. jeg har akuratt polert den, tatt skinn behandling, tepperens støvsuga og vasket bilen skikkelig på bildene. Prisen er bra i forhold til de andre bilene Men det virker generelt vannskelig og få solgt bil om dagen desverre. Jeg skal ha meg e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theEP Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 prøvd å selge en pen e46 coupe i et halvt år lite respons :/http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24709999 har sikkert solgt og kjøpt 10 biler i mellomtiden. så må være en forbandelse over denne bilen 129.001,- ? Sett den ned 2 kroner, så blir det plutselig "mye" billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 e46 mangler soltak... Skal være Enig at Soltak og mauell er en pluss. men se på prisen da, bilen er bra rigga , lav km. har jo prøvd meg på 120tusen med helt nye vinterdekk å greier. 0 respons Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 Eg hater å selge biler,ihvertfall de som er relativt dyre eller "midt-på-treet". Da skal folk ofte prute på helt latterlige ting,som allerede er tatt med i min prisvurdering. Og dermed blir det en laang rekke med kompromiss for å få solgt,og kansje med stort/større tap enn forventet.. Da er det lettere og bedre å selge en helt ny,eller en bil helt i bunnsjiktet av pris. Blir mer "take it or leave it!" opplegg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 9, 2011 Share Skrevet Februar 9, 2011 e46 mangler soltak... Skal være Enig at Soltak og mauell er en pluss. men se på prisen da, bilen er bra rigga , lav km. har jo prøvd meg på 120tusen med helt nye vinterdekk å greier. 0 respons Må ligge en forbannelse på den bilen ja, fulgt med på coupe markedet en god stund og den prisen har jo vært bra i forholdt til mange andre biler som har blitt solgt for det samma :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg