Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Artig å se at moderatorer ikke svarer på det jeg retter mot dem, men i stedet diskuterer andre ting. Flott innstilling. Alt blir nok MYE bedre.

Du har selvfølgelig et poeng.

Flyttet og ordnet litt nå. Får vel prøve å passe bedre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bil er det?

Et typisk triks for å få solgt litt raskere er vel å slå opp tilsvarende modell på finn og prise din lavest. (I det minste i ditt område, om det er mange like biler til salgs)

Bilder bør selvfølgelig være av en nyvasket skinnende bil, som er ryddet, uansett om det er et skrap eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å selge en Laguna nå i ett halvt år jeg :P

på finn.no?

Typisk har funnet meg bil nå men kan ikke handle før den andre er solgt :(

åå. det er så utrolig irriterende! hva skal du selge og hva skal du kjøpe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er en ford focus.

jeg har akuratt polert den, tatt skinn behandling, tepperens støvsuga og vasket bilen skikkelig på bildene.

Prisen er bra i forhold til de andre bilene

Men det virker generelt vannskelig og få solgt bil om dagen desverre.

Jeg skal ha meg e92 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hater å selge biler,ihvertfall de som er relativt dyre eller "midt-på-treet". Da skal folk ofte prute på helt latterlige ting,som allerede er tatt med i min prisvurdering.

Og dermed blir det en laang rekke med kompromiss for å få solgt,og kansje med stort/større tap enn forventet..

Da er det lettere og bedre å selge en helt ny,eller en bil helt i bunnsjiktet av pris. Blir mer "take it or leave it!" opplegg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e46 mangler soltak...

Skal være Enig at Soltak og mauell er en pluss. men se på prisen da, bilen er bra rigga , lav km.

har jo prøvd meg på 120tusen med helt nye vinterdekk å greier. 0 respons #-o

Må ligge en forbannelse på den bilen ja, fulgt med på coupe markedet en god stund og den prisen har jo vært bra i forholdt til mange andre biler som har blitt solgt for det samma :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...