majuz Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Passa aldrig å bryte inn i samtalen med deg og Glenn med "forresten, jeg er sjøbuse!" veeeel....jeg hilsa jo på dere og sa "hei, Wicky, Hyggelig!"..... Da kunne du sagt "Hei, Sjøbuse, hyggelig!" SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Var null problem å sende fire piggdekk med felg med flyet jeg tok til Tromsø.. Positiv overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 veeeel....jeg hilsa jo på dere og sa "hei, Wicky, Hyggelig!"..... Da kunne du sagt "Hei, Sjøbuse, hyggelig!" Du ser litt for farlig ut, wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Veel jeg stod og så på en BMW med Glenn da du kom gående å starta samtalen ned Glenn. Da jeg kom rundt BMW'n og etter dere hadde dere prata i 1 min eller 2 alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Jeg ække farlig! haha Men ja, du kunne introdusere deg... er sånn normal greie å gjøre...Men du får hilse neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 På TV2 nyhetskanalen som står på hele tiden her på jobb, så snakker dem ikke om noe annet om den ebola sykdommen. ingen i Norge er smittet, så er det en Norsk person som har blitt smitta i et annet land, også skal de ta det menneske inn på Norsk sykehus ?!?!?! Bare å få et tungt lodd rundt bena på ho og utenfor en høy bru, ender med at hele sykehus driten i oslo blir smitta... bare vent å se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 På TV2 nyhetskanalen som står på hele tiden her på jobb, så snakker dem ikke om noe annet om den ebola sykdommen. ingen i Norge er smittet, så er det en Norsk person som har blitt smitta i et annet land, også skal de ta det menneske inn på Norsk sykehus ?!?!?! Bare å få et tungt lodd rundt bena på ho og utenfor en høy bru, ender med at hele sykehus driten i oslo blir smitta... bare vent å se... I og med at det er en sykdom som smitter med direkte kontakt og ikke via luftveiene som f.eks. en forkjølelse er sjansen for å bli smittet særdeles liten. En person med påvist Ebola vil bli tatt hånd om på en måte i Norge som gjør at det å bli smittet er så godt som umulig! Det er også greit å bemerke seg at det er en sykdom som flesteparten dør av pga. væsketap, noe den heller primitive helsetjenesten i vest Afrika ikke klarer å følge opp ved en epidemi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Jeg ække farlig! haha Men ja, du kunne introdusere deg... er sånn normal greie å gjøre...Men du får hilse neste gang Du kunne jo hatt en revolver i jakka eller noe... lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Glock....ikke revolver...ser jeg ut som en cowboy!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Glock er vel det som er inn på Stovner ja, er tross alt ikke HELT Texas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Glock er jo plastikk. Litt for pinglette for deg det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Plastikk slår ikke ut på metalldetektorer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Tror dere han fyren her ble svimmel? http://m.youtube.com/watch?v=d6u7RFAy9Zs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Tror dere han fyren her ble svimmel? http://m.youtube.com/watch?v=d6u7RFAy9Zs ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg