Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passa aldrig å bryte inn i samtalen med deg og Glenn med "forresten, jeg er sjøbuse!"

veeeel....jeg hilsa jo på dere og sa "hei, Wicky, Hyggelig!"..... Da kunne du sagt "Hei, Sjøbuse, hyggelig!" ;)

Skrevet

veeeel....jeg hilsa jo på dere og sa "hei, Wicky, Hyggelig!"..... Da kunne du sagt "Hei, Sjøbuse, hyggelig!" ;)

Du ser litt for farlig ut, wicky

Skrevet

Veel jeg stod og så på en BMW med Glenn da du kom gående å starta samtalen ned Glenn. Da jeg kom rundt BMW'n og etter dere hadde dere prata i 1 min eller 2 alt.

Skrevet

På TV2 nyhetskanalen som står på hele tiden her på jobb, så snakker dem ikke om noe annet om den ebola sykdommen.

ingen i Norge er smittet, så er det en Norsk person som har blitt smitta i et annet land, også skal de ta det menneske inn på Norsk sykehus ?!?!?!

Bare å få et tungt lodd rundt bena på ho og utenfor en høy bru, ender med at hele sykehus driten i oslo blir smitta... bare vent å se...

Skrevet

På TV2 nyhetskanalen som står på hele tiden her på jobb, så snakker dem ikke om noe annet om den ebola sykdommen.

ingen i Norge er smittet, så er det en Norsk person som har blitt smitta i et annet land, også skal de ta det menneske inn på Norsk sykehus ?!?!?!

Bare å få et tungt lodd rundt bena på ho og utenfor en høy bru, ender med at hele sykehus driten i oslo blir smitta... bare vent å se...

I og med at det er en sykdom som smitter med direkte kontakt og ikke via luftveiene som f.eks. en forkjølelse er sjansen for å bli smittet særdeles liten.

En person med påvist Ebola vil bli tatt hånd om på en måte i Norge som gjør at det å bli smittet er så godt som umulig!  

Det er også greit å bemerke seg at det er en sykdom som flesteparten dør av pga. væsketap, noe den heller primitive helsetjenesten i vest Afrika ikke klarer å følge opp ved en epidemi.

Skrevet

Jeg ække farlig! haha :P

Men ja, du kunne introdusere deg... er sånn normal greie å gjøre...Men du får hilse neste gang :)

Du kunne jo hatt en revolver i jakka eller noe... lignende... :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...