Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da var man hjemme igjen etter en bytur da.. Som nesten alltid skuffer Oslos byliv. Endte faktisk på trompeten fordi det var lang kø på Luux. Overtall gutter og hver gang man danset med noen jenter, så kom det noen sleske karer og dyttet deg bort og sjekket dem opp med noen tak her og der også på med klinings. Tok det litt roligere ikveld sev, og da er det kjedelig når man bare blir knuffet rundt og rundt, frister jo egentlig bare å slå ned alle og enhver av disse folka (stort sett utlendinger faktisk, vet ikke hvorfor de holder på sånn, men noen kåte norske ungdommer er det vel også..), men kan jo ikke gjøre sånt. Er ikke av den typen. Bedre å dra hjem. God natt bimmers. Håper alle hadde en fin lørdagskveld :)

Skrevet

Hørtes ganske kjedelig ut, spruddel.. Har igrunn hatt det fint, selv om det ikke ble alkoholinntak i kveld. Koser meg igrunn ekstra godt når jeg ser enda en bil har taket 5 minutter unna meg. Begynner å bli mye fylle- og idiotkjøring her omkring nå, er vel tredje bilen som har havnet på taket på kort tid.

Skrevet

Tempest er jo "stedet å være" hvis man vil sjekke opp jenter eller bare ha en god kveld;) selv har jeg vært på Lier mentalsykehus i kveld, skummelt sted i nattens ulm og mørke:p

Skrevet

Både trompeten og Tempest suger...spess trompeten..haha ville aldri bli sett av noen der as... Må ikke dra på Luux heller...elendig med folk og alle er rundt 18-19...Er bra på labelle, Jaeger, stravinsky, Emil&Samuel er ganske bra...Mango er veldig variende...noen ganger HELT rått..andre ganger suger det brutalt... Men er enig..utelivet i Oslo suger generelt...

Skrevet

Lipp bar & club, Vega & Bocca var stedene å besøke ikveld, party! Har ikke vert på byen på flere måneder, kjekt med litt uteliv :)

Skrevet

Er vell ganske low-range modeller tenker jeg, så neste helg blir der bare å lade opp batteriene til gatebil 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...