Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Folkeskikk ja.. Pleier å skje når jeg går ut av heiser at de som skal inn går inn først, da pleier jeg og si at det er norsk køkultur :P De fleste forstår vel at det var litt frekt gjort av dem da :)

På T-banen i London klarer jeg aldri å si unnskyld før de lokale. Faen de er kjappe når man skumper så vidt borti... feelgood å hjelpe unge milfer av eller på toget med barnevogna ;) hehe. Ofte takk med et smil og dask på rompa! :lol:

Skrevet

noe av det verste jeg vet er uansett folk med stappfulle handlevogner som konsekvent ikke slipper forbi folk med 2-3 små varer, sånne folk skule hatt deng!!!

Selv gjør jeg det alltid, og det er rart å se at enkelte faktisk blir overraska når jeg gjør det.

Men det skal jo så lite til for å gjøre dagen litt bedre for folk.

Skrevet
noe av det verste jeg vet er uansett folk med stappfulle handlevogner som konsekvent ikke slipper forbi folk med 2-3 små varer, sånne folk skule hatt deng!!!

Selv gjør jeg det alltid, og det er rart å se at enkelte faktisk blir overraska når jeg gjør det.

Men det skal jo så lite til for å gjøre dagen litt bedre for folk.

Jævla irriterende er det!

Spesielt om de står der og venter, snur seg og ser at du har en brus i hånden elns, og snur seg tilbake uten å spørre om du vil foran dem..hallooooo, tar meg 5sek å betale for brusen! :evil:

Skrevet
En uke til jeg tar ferie! Da skal jeg nyte den åpne veien ned mot Stord i godbilen ;)

Hva i all verden skal du i Stord? :S

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...