Thundercoil Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 (endret) Var action hjem fra østlandet. Vi fulgte GPS mot Gol og kom opp på Golsfjellet i stedet for RV7 eller E16, bare sånn for eventyrs skyld. Kjører alltid forskjellig vei hjem. Idet vi tok av E16 og kjørte 40m fra rundkjøring og til første sving på fylkesveien, skled vi på alle 4 i lav fart, i slakk sving. Da var det bare å bånne på, så fikk vi grep igjen. Bak oss lå en splitter ny 4-serie. Den så vi aldri igjen, etter første svingen. Uten x-drive og piggdekk. Vi slet godt med 4wd og piggdekk selv. Hehe. På vei ned mot Gol lå vi bak en amerikansk pickup med henger. Den forsvant. Plutselig møtte vi på den inni grøften, i en sving. Der stod den kubb, med hengeren smokket inn i en svær brøytekant. Sto og spant på 1 hjul. Var en ung kar som kjørte. Sa den ikke ville inn i 4wd. Så litt ut som Chevy Avalanche, men var bekmørkt. Spurte om han trengte hjelp, så tittet vi på audien, så på hverandre og begynte nesten å le. Var skeptisk. Sa jeg hadde 4wd, hengerfeste, slepetau og sperrediff og spurt om jeg i det minste skulle prøve å gi den et nøkk. Han gikk med på det, og vips var den ute. Gikk så fint atte. Ble skikkelig imponert. Men så har jeg aldri hatt 4wd før eller trukket noen ut av grøften, så vet ikke hvor lett/vanskelig det pleier å være. Han var nå strålende fornøyd, uten skade på bil eller last og spurte om jeg ville ha penger. Takket nei og ba ham kjøre forsiktig videre. Haha. For en gangs skyld fikk vi bruk for nødutstyr og GPSen ledet oss til noen som trengte hjelp. Ble hvert fall eventyr denne gangen også Men neste gang tror jeg vi dropper fylkesveiene borti der Endret Desember 9, 2014 av Thundercoil noekult, majuz, Diiesel og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Har lyst på kaotisk vintervær her snart så jeg får prøvd ML med nye piggdekk og 4x4! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Er SÅPEGLATT på veiene nå som regnet kom....! (østlandet) HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 9, 2014 Share Skrevet Desember 9, 2014 Selger Bil Invest biler i det hele tatt? Skikkelig jalla firma med masse riktignok litt udda biler, husker den turkise 968 caben som lå på finn i årevis, siden jesus var barn. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53304432&searchclickthrough=true En null for mye? http://www.finn.no/finn/car/used/object?r=www_front&finnkode=21848568&v=-99 Ikke registrerbar, og ikke moms betalt nei... Drive an Icon!!!! I hagen eller bakgården da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Tenk å betale halv million for en gammel Mustang som aldri kan brukes på veien :/ Så maaange prøveskilt på siste AmCar treffet jeg var på... Folk som absolutt må ha amerikanske biler med enorme motorer men som ikke kan betale 1.5 mill i avgifter til staten. Mye bedre å ha noe mindre fett da som du kan lufte hver dag i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Jeg er enig men den er jo tøff som bare det... Mange som kun har biler som kjøres på prøveskilt... La oss si 10 treff i året x 300 i prøveskilt. Det har man rå til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Jojo, men Mustang får man til samme prisen på vanlige skilt også, bare i mindre verstingutgave og litt eldre modell. Mao, bedre å kunne kjøre en E36 M3 hver dag enn E92 M3 10x i året? Kanskje det bare er meg... Hadde skjønt det om man fikk en V12 Lamborghini (el.l.) til 400.000 kr. u/ skilt hvis vanlig skiltet bil kostet 1.2 mill og at man realiserte drømmen et par ganger i året, enn å ikke realisere i det hele tatt... Men dette er en bil det finnes flust av i mer oppnåelige og registrerbare utgaver av, derfor ganske uforståelig at noen ønsker å forplikte seg til det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Jeg er enig med deg fortsatt jeg, hadde aldri betalt så mye for den jeg heller når det finnes andre alternativer. Må være virkelig interessert i Mustang for å gå på den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Julemiddag i går ... raper nesten enda.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Julemiddag i går ... raper nesten enda.. haha kjøp denne: http://www.finn.no/finn/object?finnkode=53935152&folderId=4475583 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Dessert ala Joakim også eller? e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Sist jeg tok taxi var fra Malmøya til Stortingsgata. En god bedugget venn satt i framsetet og oppdaget raskt at sjåføren bedrev sightseeing en runde på Ring1. Det endte med at sjåføren slo av 200kr av regninga og vi ble rapportert til sentralen på signalement at vi skulle bli nektet tur resten av kvelden. Noen timer senere skulle vi samme ruta tilbake, norsk erfaren sjåfør, kjørte med god flyt og raskeste vei, kjørenekt så vi lite til og regninga ble 50kr billigere enn den forrige turen. Den første sjåføren nektet for at kunden(vi) hadde rett og var kranglete, samtidig påsto han at vi truet han og at han gjorde denne jobben hver dag og visste best. En periode i livet hvor jeg var ute stort sett hver helg, så var regninga på 1100kr på hjemveien. Vi ordnet det slik at en og samme drosje kjørte alle kamerater hjem og vi nullstilte taksameteret hver gang noen gikk av med fastpris videre. Jeg har ordnet tur Tollbugata til Malmøya på fastpris, 120kr. Tror nok den ferske sjåføren angret litt. Nå benytter jeg meg av Facebook for å komme seg hjem, en halvveis organisert vennegruppe som organiserer transport hit og dit i distriktet for en billig penge. Oslo-Drøbak 300kr osv. Gruppa har flere tusen medlemmer, så billig transport ordnes på minutter. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Bor du på malmøya? Har jobba på malmøy kalven en sommer. Måtte ro ut[emoji23] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Fant snø i går ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 (endret) Wicky: Har sett den , men kan ikke fordra grønn 316 : Haha ja dessert, var hos ho i natt Endret Desember 10, 2014 av e30_joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Prut ned til 20...bruk litt penger på foliering eller lakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg