Dirty Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Jaja. Men han sier den er levert originalt med m3 stasj, den er jo ikke det vis du har bygget den. Da farer han jo med løgn. er orginal Mtech fra fabrikk en m3 har ikke samme motor og understell som en 320 vettu Jeg vet vel det vel for faen. Men du sa jo du hadde bygget den, ergo du som har satt på ratt, seter , girknobb, lister, fangere og slikt. Jeg har vel ikke nevnt noe om understell. Det her er jo det du skrev. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29452782 rare folk var totalt ombygd til m3 3.2l når jeg solgte den for noen måneder siden<----- Er det rart jeg lurer har satt inn interiør,ratt gir lister ++++++ og alt nytt under. totalt ombygd til 3.2 så betyr det jo at den er lik som en 3.2l
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Ja det er greit. Men i annonsen på finn står det at det er mtec fra fabrikk. Men det stemmer jo ikke er det jeg skal frem til.
Dirty Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Ja det er greit. Men i annonsen på finn står det at det er mtec fra fabrikk. Men det stemmer jo ikke er det jeg skal frem til. Stemmer jo det , herregud
[space] Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Tror ikke vi skal bedømme bremsingen, når mannen har satt verdensrekord Blir som å lære Brabus hvordan de kan trimme Mercedes Hvis han er 63 år gammel så minner han meg veldig mye om Gan San og denne NSX-R (blant topp 5 drømmebiler) videoen: Gan San kjører jo totalt uten frykt, helt kamikaze style... 61 år var han visst: http://en.wikipedia.org/wiki/Nobuhiro_Tajima Bilde av rekordbilen: Mye Suzuki Liana i den der
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Puuuh, rett under 4mil på sykelen i dag.. Blir å ta d rolig resten av livet nå da
noekult Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 ":1kurvr81]Tror ikke vi skal bedømme bremsingen, når mannen har satt verdensrekord Blir som å lære Brabus hvordan de kan trimme Mercedes Hvis han er 63 år gammel så minner han meg veldig mye om Gan San og denne NSX-R (blant topp 5 drømmebiler) videoen: Gan San kjører jo totalt uten frykt, helt kamikaze style... 61 år var han visst: http://en.wikipedia.org/wiki/Nobuhiro_Tajima Bilde av rekordbilen: Mye Suzuki Liana i den der Sexy sak det der Lurer på tiden en standard Mitsubishi Evo IX ville ha klart, så vi fikk satt tiden litt i perspektiv Finnes Pikes Peak på noen bilspill?
[space] Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Jeg anbefaler forresten å se dokumentaren om Per Eklunds Saab 9-3 Viggen 4x4 som han satt rekord med i 2000 på 11:21.58. Det er også mann med baller. Det er jo såpass høyt at mange førere kjører med surstoffmaske. Det hadde de ikke tenkt på. En annen ting er beskyttelse for sola. Fett å se han ratte oppover der i 200 med en hånd på rattet og en til å skygge for sola
316 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Spiste sinnsvakt god frokost i dag. Rundstykke + stekt bacon med ost. Stek bacon til den neeesten er ferdig, så legger du osten oppå bacon og lar den steke sammen med bacon. Det var HOooOooOoOt!
noekult Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 ":3qf9eft6]Jeg anbefaler forresten å se dokumentaren om Per Eklunds Saab 9-3 Viggen 4x4 som han satt rekord med i 2000 på 11:21.58.Det er også mann med baller. Det er jo såpass høyt at mange førere kjører med surstoffmaske. Det hadde de ikke tenkt på. En annen ting er beskyttelse for sola. Fett å se han ratte oppover der i 200 med en hånd på rattet og en til å skygge for sola Skulle elsket å sett ja! Vi har helt klart mange gærne bilgutter i Skandinavia, absolutt ingen tvil om det. Bare se på Dahlbäck og Golf-monsteret han hadde skapt, samt V.S. motor sin turbo-M5 og mange fler. Bare britene slår oss av og til (f eks Norris Design sine Evo'er). Elsker slik galskap, når menn bestemmer seg for å ta den helt ut
[space] Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Det er noen sinnsvake "street legal" biler i England ja. Det er vel mye fordi det er veldig få begrensninger for hva som er lov å registrere. Tror utslipp er bort i mot eneste de har krav på? F.eks. denne her: med 2200hk, som han hevder er en daily driver Per Eklund videoen ligger her: http://eklund.mjager.nl/index2.htm Under Pictures / Video / 2000
noekult Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Videoen var jævlig fet! Har sett han briten, helt vilt at det er gatelovlig bil. Nesj, jeg vil ha en Caterham 7 Supersport (den med minst krefter, faktisk) etter en Ferrari og da er jeg en veldig lykkelig mann Hadde aldri klart å bruke flere hundre tusen på å trimme en bil - for da hadde jeg bare vært nervøs for å kræsje den.
[space] Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Fet video ja, men det er vel bare utdrag av den dokumentaren jeg tenker på. Der snakket de jo om byggingen av bilen osv også etter hva jeg husker. Caterham er en fantastisk helg og banebil! Synd de er utrolig upraktiske, med tanke på tak osv.
noekult Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Japp, derfor man skal ha BMW med komfort og tak ved siden av Jeg hadde kjørt Caterham i regn og, jeg :D Regntøy til MC får man rimelig hos Biltema... Hehehe Men dratt på turer lengre enn 2+ timer, det tror jeg ikke jeg hadde orket. Er bare det at av og til sparker følelsen inn for å kjøre noe rått, bråkete og villt og da er slik bil helt kurrant. Min MX-5 var en LE (1 av 300 produsert) og kom med knallharde Bilstein-dempere, og mens passasjerne hata det så elsket jeg det pga. bråket og ristinga. Vil ha den med minst motor, slik at man kan få tømt litt gir på norske gater - også en av grunnene til at MX-5 er den perfekte sportsbilen for Norge.
Anbefalte innlegg