Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haaaaaaahahahahaha:

spell4.jpg

Edit: Hadde forøvrig et "kjølig nedover ryggen" opplevelse i går... Drev å hørte på hard musikk og gatene var tomme i 01-tiden. Da ble jeg gira på litt grisekjøring... Fletta inn i en vei og føk forbi onkel i Chevy kommandobil i 80 km/t i 50 sona. Satte på bakruteviskern og det var da jeg oppdaget at de lå rett bak meg. Hahaha... Begynte å puste tungt da... Tok det veldig pent resten av veien de fulgte etter, så forsvant de :P

Oslo er gøy sånn sett. PLUTSELIG står de der. Ofte. Spesielt de snikene som står i skjul ved siden av rundkjøringer og kontrollerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.sb.no/nyheter/denne-olboksen ... -1.6039169

Grans bryggeri må tilbakekalle 300.000 øl bokser fordi ei megge i helsedirektoratet mener at skrifta på øl boksen var litt "feil"..

Velkommen til Norge, ei lita sur grinebitte i helsedirektoratet likte ikke det som sto på boksen og flere millioner liter ØL blir dumpa i kloakken sammen med kanskje ett halvt års arbeid for og produsere ølet. Tror grans skal være glad om ikke staten har gjort de konkurs med det fjåset og ja ikke rart de mener vi skal begynne med enda mere avgifter pga forurensning når de tvinger bedrifter til og tømme så store mengder... FAIL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som eg nevnte tidligere i denne tråden lurer eg på å kjøpe en billig bil for å få kjørt på bane med i år.

Så viss noen fra Sogn leser dette lurte eg litt på denne viss det ikke er aaaaltfor mye dritt med den da vel å merke...

Hvordan er desse motorene/drivlinjen og bilene mht kjøre-egenskaper og div? Har hørt mye bra om det sistnevnte når det kommer til MR2.

Link: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26790116

Fra annonsen:

jam19fupcodxzg8hk8u9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

There are, however, certain things that will definitely feature in this week’s programme. One of them is a test of the BMW M3 Competition Pack and the Audi RS5 as Jeremy wonders whether either can improve on the much-loved normal M3.

-Quote Top Gear om kommende søndags Top Gear episode (kan lastes ned) :) Blir morro å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...