Erik89 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Møkkareim. Brukes til å tørke deg i rævva om du ikke har papir. Tnåw, morroklumpen Sikkert for å stramme inn så jentene kan få se din tåjt-ææs! Fail
Jordfræsar Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 De elsker tåjtææs! Du blir like populær som justin bieber blant 14-isser.
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Er det bare lov å snakke reinspikka drit her inne (tulletråden)? Siden folk får mensen av noe annet...
Fredrik 90 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Det finnes noen ting man bare ikke gjør. Som når en nybegynner hos meg på jobb i dag begynner å kverrulere og tro han vet bedre en meg! "Hallo! Prøver du å lære meg jobben min, er litt forskjell på de få måndene du har vært her og de åra jeg har vært her" Sånne kvikke ferskinger liker jeg overhode ikke, fortsetter han sånn så skal han få det greit framover
noekult Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 kjexx: Vi har fått kjeft for for mye pisspreik før. Går ann å holde seg litt på matta......
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Det finnes noen ting man bare ikke gjør. Som når en nybegynner hos meg på jobb i dag begynner å kverrulere og tro han vet bedre en meg! "Hallo! Prøver du å lære meg jobben min, er litt forskjell på de få måndene du har vært her og de åra jeg har vært her" Sånne kvikke ferskinger liker jeg overhode ikke, fortsetter han sånn så skal han få det greit framover Da må du gi han en støvel i anus.
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 kjexx: Vi har fått kjeft for for mye pisspreik før. Går ann å holde seg litt på matta...... Trudde det var derfor det het tulletråden jeg.
noekult Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 kjexx: Vi har fått kjeft for for mye pisspreik før. Går ann å holde seg litt på matta...... Trudde det var derfor det het tulletråden jeg. Den første forsvant pga server som klikket eller noe sånt (jeg er ingen nerd, men tråden ble borte, altså). Versjon 2 ble til da og ble senere stengt pga altfor mye 1 mot 1 kommunikasjon og internprat "Bruk heller PM!" Slik siste ukene har vært, tror jeg v3 kommer til å bli stengt av sinna moderatorer snart (vel, enkelte av dem hvertfall)
miklysa Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Da har jeg solgt min E90 og gått for en sjelden og gokart-aktig liten tass Ikke BMW, men den snur hoder over alt Har ikke fått tatt bilder av min som er rød, men fant av en likedan hvit en Det finnes ikke mange av de, mest pga at prisen for bodykit med senk, spacers og felger er 6000£ :S Kjekt å endelig ha noe veldig få andre har, siden E90 var en liten skivebom på det området.. Dog var det en fantastisk bil og det er denne og
Kjexx Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Ja ikke sant noekult. haha Noen som trenger div gamle bmw deler? viewtopic.php?f=14&t=195982 Noen som trenger no iPhone stasj? viewtopic.php?f=15&t=195985
knut_olestad Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Fiat 500 er kult Har sansen for Abart SSS, morobil btw, har bestilt første sesong av Caprica, gleder meg
miklysa Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Er det Abarthmotor eller? Hihihih! Det er samme motor, men uten turboen.. Men jeg har sett meg ut et blower-kit til den, men det får jeg ta etter hvert Har tross alt et kvinnfolk som ble lyn forbanna pga bilen er så lav at den tar nedi over alt Da slipper jeg at hun kjører den i hvertfall Ingenting galt med 10 cm bredding
316 Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Er det Abarthmotor eller? Hihihih! Det er samme motor, men uten turboen.. Men jeg har sett meg ut et blower-kit til den, men det får jeg ta etter hvert Har tross alt et kvinnfolk som ble lyn forbanna pga bilen er så lav at den tar nedi over alt Da slipper jeg at hun kjører den i hvertfall Hehe, ja. Da er vi i småbilklassen jeg og du da! Skulle tatt noen shots sammen!
Anbefalte innlegg