Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får det fælt utover høsten... Første i uke i Danmark uke 30. Så skal jeg jobbe 2 uker før jeg drar til Kypros. Så ligger det ann til at jeg skal jobbe 2 uker igjen før jeg drar til Barcelona :P!

Skrevet
båt er booring!

Det er godt man er forskjellige og har ulike interesser.. Noen foretrekker kebab og støvete Oslogater, andre det fantastiske sjølivet og mulighetene det har å by på.. Jeg vet hvertfall hva jeg foretrekker.. 8)

Jeg blir bare lei meg på Wicky sine veier jeg, tenk å bo i et båtland som Norge og ikke ha fått oppleve alle de gleder han får ved å ha båt.

Men nå har jeg selv vokst opp i båt med foreldre som ihugga båtmennesker, har hatt båt siden jeg var liten drittunge og dette er altså første sommern min uten båt. Hadde en Askeladden Z7 som jeg var så dum å selge, skjønner ikke hva jeg tenkte med for noe. Så langt er det så vidt jeg har holdt ut men neste sommer blir det båt igjen, satser på å finne meg en Nidelv eller Scand. Det som er så deilig med båt er at så fort man kommer utpå så kommer man i en spesiell modus hvor man glemmer alt som har med hverdagens mas og kjas.

Godt å se at det er flere båtfolk her Saltkjelen!

Skrevet

Faen.. Bytta termostat, vannpumpe og slurevifte i håp om at bilen skulle slutte å koke. Men nei..... Da ser det ut til at jeg må begi meg på den jævla toppakninga da.. Argh.. Om det ikke er noen andre ideer.. Den jager på tomgang, skulle tru den prøver å bygge trykk men får det ikke til...

Skrevet

Jeg synes du skal, så får vi med fler med cab så vi slipper å stille ut alene :D

Jeg har lyst, må bare finne ut av prisene for i år :)

Skrevet

Blir bare frustrert av Statens vegvesen! Har hatt bilen på reperasjon og godkjenning får å få på skilter igjen. Satt fra meg bilen på verkstedet og gikk bort til BT for å bestille skilt slik at dem hadde de når bilen var godkjent. (Over 6 mnd så de gamle var makulert). Skulle inn å hente skiltene i dag, men neida. Trafikkstasjonen har sommerferie og skiltene mine ligger innelåst i bygget. De kunne jo vurdert å ringe meg for å høre om jeg var interesert i at dem la dem på BT i Kristiansand slik at jeg kunne hente dem der. De visste jo tross alt at jeg kom til å hente dem snart.

På toppen av det hele: Ringte BT Kristiansand for å høre om det var noe de kunne gjøre med saken. Neida, selv om jeg presiserte at jeg TRENGTE skiltene var det ikke noe de kunne gjøre. "Men hadde du sagt i fra i går, så kunne vi ha hentet dem.. Var nemlig en innom i Mandal da! :D "

Hadde jeg visst om det så hadde jeg sagt i fra for lenge siden... #-o

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...