SofaKingFresh Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Akkurat det jeg og ikke liker, Jørgen. Vil heller koste på litt i et godt sett, men det er andre ting som må gjøre og. Så derfor tenkte jeg å kjøre på med low budget senk, så kan jeg heller kline til med noe bedre senere. Jeg har lest en del om JOM rundt om på div. VW forumer og BMW forumer, og alle sier det er akkurat som Vmaxx sine kit, bare uten Vmaxx sine klistremerker på. Selvom et kit er billig, så er det nødvendigvis ikke dårlig. Hører at det er et kit som er stivt som bare rakkern, derav prisen sikker. Men akkurat det gjør meg ingenting om det blir en bil som spretter her og der. Får heller ta det med ro når jeg kjører. Som jeg ellers gjør.
Jørgen Lie Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Neida, for all del, det er nok verdt pengene Trekker bare litt paraleller mellom det jeg har til E30`n, kontra et jeg ikke har prøvd som ikke er likt! Hehe.. Aha, det er godt mulig! Fant et rimelig sett på Ebay i går til E9X. http://cgi.ebay.de/BMW-E92-335-i-335i-C ... 059wt_1141 Men som du sier, hvis det bare er mye "det samme", så er nok sikkert dette i samme kategori. Om det er stivt er bare en fordel for min del i grunnen. Da slipper man jo ubehagelige møter med ting man ikke ønsker og røre med bilen. At det blir så stivt at det er ubehagelig har jeg dårlig tro på.. Heller litt for stivt enn litt for mykt. Som sagt, det er bare å kjøre normalt, da vil det mest sannsynlig aldri bli noe problem..
Jordfræsar Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Hør med P&R om tilbud. Han pleier å gi deg en god pris De har jo en rimelig sak de også. Justerbart foran og bak til 4500,- TA Tæknix http://www.partsandretards.no/justerbar ... -technix_1
SofaKingFresh Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Får høre med han imorgen. Men akkurat nå står desverre valget for JOM altså. Ble fristende å prøve. At det er hardt, det gjør meg ingenting. Enn så lenge vel og merke. Ei venninne som har kjøpt seg E92 og, kjøpte fra P&R. Kjøpte faktisk det kittet du linker til der, men de hadde ikke inne, så hu fikk Supersport Black Evolution istedet. Men RÆVA service som hu klaga fælt på.. Og det orker jeg ikke gå gjennom jeg heller, om det skulle være så som hu forklarte igår.
Jørgen Lie Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Får høre med han imorgen. Men akkurat nå står desverre valget for JOM altså. Ble fristende å prøve. At det er hardt, det gjør meg ingenting. Enn så lenge vel og merke. Ei venninne som har kjøpt seg E92 og, kjøpte fra P&R. Kjøpte faktisk det kittet du linker til der, men de hadde ikke inne, så hu fikk Supersport Black Evolution istedet. Men RÆVA service som hu klaga fælt på.. Og det orker jeg ikke gå gjennom jeg heller, om det skulle være så som hu forklarte igår. Ser den Om du kjøper det (JOM), så vil jeg gjerne ha tilbakemelding! For om det er brukbart, eller mere, så lurer jeg på å kjøpe det selv
Jordfræsar Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Får høre med han imorgen. Men akkurat nå står desverre valget for JOM altså. Ble fristende å prøve. At det er hardt, det gjør meg ingenting. Enn så lenge vel og merke. Ei venninne som har kjøpt seg E92 og, kjøpte fra P&R. Kjøpte faktisk det kittet du linker til der, men de hadde ikke inne, så hu fikk Supersport Black Evolution istedet. Men RÆVA service som hu klaga fælt på.. Og det orker jeg ikke gå gjennom jeg heller, om det skulle være så som hu forklarte igår. Venninna di singel? Haha... men fra lek til alvor, har selv black evolution fra P&R og liker settet. Eneste greia er at jeg glemte å montere på nye tårnlager, så er noen lyder pga de gamle er slitte.
SofaKingFresh Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Haha Ja, singel vil jeg tro. Men, skal si fra om jeg bestiller, og evt hvordan settet er!
Jordfræsar Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Men hva med bare fjører i første omgang? Eller senkeskåler? Så slipper du å bruke mange tusen på noe som forsvinner neste år...
SofaKingFresh Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Nei, vil heller ha høydejusterbart. Og hvem vet? Kan hende jeg kjører med det til neste år og, om det gjør godt i hjertet mitt
Jordfræsar Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Hehe. Lykke til så kan du jo sammenligne og teste ut fjørene med venninna.
Kjexx Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Jeg har jom colilovers.. Men vet ikke hvordan det funker enda siden jeg ikke har satt det på enda.
Kjexx Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 http://www.vg.no/nyheter/utrolige-histo ... d=10088679 Jeg vil ha viking hjelm på passbildet...
CV-Erik Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Hahaha! http://www.budstikka.no/nyheter/champag ... -1.3466220 Bærum...
Fredrik 90 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Er det bare meg eller er Koed veldig treige til å levere! Har bestillt bremseskiver å klosser for over en uke siden nå og de er ennå ikke kommet. Bilen begynner snart å bremse på jernet her nå
Anbefalte innlegg