joachim sørlie Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 det var en her for en stund siden som angra på at han ikke kjøpte en sånn MOMO design hjelm fra utlandet, her i france kryr det av sånne råe hjelmer altså
CV-Erik Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Er det bare meg eller er Koed veldig treige til å levere! Har bestillt bremseskiver å klosser for over en uke siden nå og de er ennå ikke kommet. Bilen begynner snart å bremse på jernet her nå Pleier som regel å ta litt under en uke. Er ikke sikkert dem har det på lager, da tar det ekstra tid.
Zibiri Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Er det bare meg eller er Koed veldig treige til å levere! Har bestillt bremseskiver å klosser for over en uke siden nå og de er ennå ikke kommet. Bilen begynner snart å bremse på jernet her nå Har en kompis som også venter på bremser fra koed...han bestilte for ca 2 uker siden og det står fortsatt at de ikke har sendt de ifra koed enda. Mye og gjørra kanskje?
Jordfræsar Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Heller lite, tatt ferie? Koed er treige uansett har jeg erfart. Synd i grunn... Over til noe annet, noen som har kjørt RIB båter og er enig/uenig i hva media skriver om de? (Av ren nysgjerrighet).
Haug Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Sendte koed en forespørsel på mail, fikk denne i retur: KOED.no holder stengt onsdag-fredag uke 28 pga. internt arrangement.
Mexos Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 De har sikkert ferie. Sånn er det i juli desverre. Merkes nok i større grad hos små bedrifter.
Jordfræsar Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Woho, handle meg ny drill i morgo Fin start på helga det, bare synd det ikke kom noen nye Apple updates i kveld, skuffa!
Skilbert Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Hva slags drill da? Håper du kjøper ordentlig kvalitetsmerke som Dewalt, Makita, Festool eller liknende?
Jordfræsar Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Skal ha en liten blå bosch. Har en større for mer krevende "oppgaver" men nå er det bare snakke om litt skruing og borring i tre f.eks. Kjøper naken for batteri og lader har jeg.
Jordfræsar Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 Jess, og ikke minst handler fra UK. 50% av prisen i norge etter MVA. Sykt stor forskjell i mine øyne...
Anbefalte innlegg