Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tilgang til Autodata? :) Skulle ha undersøkt om det trengs "spesialverktøy" for å bytte reg.reim på en Toyota Celica... Gidder ikke skru i filler for så å ikke få gjennomført det..!

Skrevet

Noen som vet om noe det går an å ta med kjærring og barn på å gjøre ett par dager uten at det koster skjorta? :) Driver å tråler nettet etter noe men det er ikke så lett..

Skrevet

Pakk bilen og kjør til Telemark. Kjør opp til Treungen, der har dem noen sinnsyk store jettegryter. Kjempemoro å bade der, kan hoppe fra små og store høyder, og det naturlig vannsklie der også i elevløpet mellom jettegrytene. Digg å ligge å slappe av er det også pga flott natur.

Skrevet
Noen som vet om noe det går an å ta med kjærring og barn på å gjøre ett par dager uten at det koster skjorta? :) Driver å tråler nettet etter noe men det er ikke så lett..

Kongeparken litt utenfor Stavanger.

Vi betalte 2600kr for familie på 4 for 2 overnattinger på hotell plus 1 dagspass til parken.

Alle attraksjoner er gratis når du har kommet inn.

Hvis du vil være 2 dager i parken betaler du 140kr ekstra pr.person over 90 cm...

Ellers så er mikkelparken i Kinsarvik et barnevennlig og godt alternativ har jeg hørt fra flere.

Skrevet
Pakk bilen og kjør til Telemark. Kjør opp til Treungen, der har dem noen sinnsyk store jettegryter. Kjempemoro å bade der, kan hoppe fra små og store høyder, og det naturlig vannsklie der også i elevløpet mellom jettegrytene. Digg å ligge å slappe av er det også pga flott natur.

Evnt hvis ungene ikke er så store/gamle, så er "Foldvik" en grei plass å ta en dagstur til hvis man er i telemarksområde :)

Badeland i Skien er jo også kjekt og billig...

Skrevet

Spiste nettopp en is ute ved siden av to menn på sikkert 70 år og ei thaidame på max 20... Næsty...

"Ai tink ju ar veri bjutiful from de først tim i sa ju"

Skrevet

Så noe lignende her i helga, feit jævel på 60+ hånd i hånd med ei thaijente tidlig i 20 åra..

På Cruisebåten som var her i går var det forresten med mye amerikanere, og det var jaggu lett å skille ut dem fra europeerne.

Grusom klesstil og mye fett.. Ene dama jeg så hadde dobbelhake på dobbelhaka.

Skrevet
Fræsarn: Det er en fotballbane ser du vel! :mrgreen:

Selvfølgelig ser man det. Men du sa hagan din! Gudene vet hvor du bor henne i elverum :P

Men fotballbane eller ei, kan brukes til treff! :D

Apropo gamlinga, helt enig! Kvalmende...

Skrevet

Nei, jeg sa aldri at det var min... :P! Ja, hadde gått ann å ha treff der :)! Med telt, grilling og skravling.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...