Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
SYKT bilde. Han gikk vel ut og henretta sistemann som ligger og i sjøen der.

Ja fy faen. Ser skikkelig ut som han at han sørger for at alle er drept. Fy faen fy faen fy faen.

I natt trenger alle en god klem. Fy faen.

Kommer aldri til å glemme det øyeblikket da jeg merka trykket av bomben flere km unna. Syke jævelfaen som mekka noe så sinnsykt at den bomba etterlater spor i halve Oslo sentrum....

Skrevet

Synes det ser ut som det ligger mange flere døde der... TENK om bombene på Utøya hadde gått av, da hadde FLERE HUNDRE dødd!

Skrevet

Det der er faktisk noe av det sykeste menneske jeg har hørt om i hele mitt liv...

Man hører jo om folk som skyter vilt rundt seg på skoler i Usa, men her er faktisk en som kler seg ut som politi, tiltrekker ungdommer til seg og så plafrer dem ned. Helt forbanna uvirkelig og totalt meningsløst.

Fins det noen verre levende personer i verden i dag?

Skrevet

Og det verste er at det ikke går an å straffe en slik handling. :`( Død og helvete over han. En av verdens desidert verste mennesker.

Skrevet
Synes det ser ut som det ligger mange flere døde der... TENK om bombene på Utøya hadde gått av, da hadde FLERE HUNDRE dødd!

Man har jo også hørt tidligere i dag, vitner som hevder og ha sett sikkert 30 døde i bare vannet, så jeg frykter at det egentlig tallet på omkomne uskyldige ungdommer vil stige noe enormt :(

Skrevet

Det tror jeg også, ettersom det fortsatt søkes både i vannet og på land. Det er LITE sansynlig at ingen har druknet.

Skrevet

Ikke faen at Gaddaffi er verre! Han her har jo aktivt gått inn på barneleir og skutt BARN med VILJE!

Håper de lar frivillige slippe til for å rydde og vaske opp, jeg skal faen meg ned og vise støtte. Helvete ass...

Men åh, blir så frustrert av Utøya greiene... Tenker på familiene, på barna, på opplevelsene de aldri vil glemme og sikkert få vond fremtid av... Det er ren ondskap...........

Skrevet

Hjernen min klarer ikke riktig og forstå at det finnes folk som er så syk i hodet som det der..

Hva skal liksom motivet være??? At han ikke er enig i politikken til Arbeiderpartiet?

Skrevet

Han skal visstnok ha bedt ungdommene komme til seg, for så å stille dem opp på rekke og skyte dem i hode.............

Skrevet

han kan brenne i hælvete! han skulle vært lenka fast midt i oslo sentrum å folk kunne gjort hva de ville mot han! han fortjener faen ikke noe annet! SYKE SyKE JÆVEL!

Skrevet
Han skal visstnok ha bedt ungdommene komme til seg, for så å stille dem opp på rekke og skyte dem i hode.............

:cry:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...