Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var ikke bare Fredrik som var tidlig ute med det wicky, resten av verden var også tidlig ute med det, for det er det verden er vinklet mot, takket være mediene, men også de terrororganisasjonene som bruker den islamistiske troen som "unnskyldning"

Det er klart det er feil å gå så tidlig og hardt ut, men det er sånn det blir.

Desverre:/

Det er ikke ugrunnet, og vi kan ikke tro at vi er skånet selv om vi får vite at det er en nordmann som står bak dette denne gangen. Terrororganisasjonene har allerede takket sine guder for hva de anser som rett.

Skrevet

Ja vel så sa han det wicky. Vanskelig å forandre noe som er sagt, men kan ta lærdom av det og vente med forhastede konklusjoner en annen gang. Kanskje tenke seg om 2 ganger og, men det gjelder de fleste da.

Skrevet
Du var tidlige ute og sa "dette er dråpen som får jeg meg til å hate muslimer"....
Det er nøyaktig det jeg har sagt når så utrolig mange av de jeg kjenner vil ha ut alt av utlendiger og folk som kaller seg muslimer.

Men, nå begynner denne religionen å komme så tett inn på nordmenn at jeg tror en grense er nådd. Tror det vil skje mye framover i forbindelse med dette.

Jeg prøver selv å tenke vi må være tolerante for andre religioner, og at fredelige muslimer skal få gjøre som dem vil. Men som sagt, strikken begynner å bli tøyd ganske langt for de fleste.

Skremmende at du bruker ordet "hat". Det ligger ikke i min natur, kanskje noe å tenke på?

Du kan ikke diskutere på nettet når du finner opp ting som folk skal ha sagt. Jeg er gjerne forsiktig når jeg skriver noe, i sterk motsetning til deg.

Utrolig skremmende at du dikter opp folks meninger.

Skrevet

Bare så det er sagt til de i Ålesunds-området. Jeg har to dekk i 225-35-19 som jeg ikke trenger lenger. Kjørt en halv sesong på. PM meg om du kunne tenkt deg å kjøpe de. 800kr.

Skrevet
Si meg så hvorfor du sletta innleggene dine da?

Det har jeg alledere sagt, og disse innlegene er sitert, så de finnes enda. Vær vennlig å siter korrekt hvis du i det hele tatt skal sitere.

Jeg sa jeg var lei av å høre om islam og muslimer. Men det var forhastet, og noe jeg ikke synes var greit å ha stående etter en slik hendelse.

Og det var

Jeg er så dritlei av å høre om muslimer, islam og alt som har med det der dritten å gjøre. Har ingenting i Norge å gjøre.

DET var forhastet! Og det beklager jeg wicky.

Edit: OG LA DET VÆRE KLINKENDE KLART, JEG HAR ALLTID SNAKKET OM RELIGIONENE! Jeg vet ikke hva slags nasjonalitet du tilhører, har tilhøret eller føler du tilhører, og det er meg helt likegyldig. Jeg har ingenting i mot noen enkeltmennesker.

Skrevet

litt OT; politibilen som førte den siste arresterte vekk hadde allerede satt på bilbeltet over stolen (så de ikke trenger å bruke belte og at den ikke skal pipe) :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...