Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så en matt sort 500 Abarth (nye typen ja) på Kampen i Oslo i dag. Og en Ferrari 612 Scagliette i sort og med enorme chrome felger (originale, faktisk). Begge var grisetøffe på hver sin måte.

Skrevet

Var i hastverk, og litt i trist modus pga tragedien på fredag, orka ikke ta bilder. Passer på leiligheta og kattene til en kamerat mens han er på ferie, så jeg skal dit hver dag resten av uken, mye mulig jeg spottern igjen - lover å ta bilder da.

Skrevet

Holder om du finner på nettet da :) Men trodde ikke den matt svarte var abarth modell. Den ene på finn.no som står i store bokstaver med TOPPUSTYR! har faen ikke automatisk klima! Snakk om topputstyr ja...

Skrevet
Holder om du finner på nettet da :) Men trodde ikke den matt svarte var abarth modell. Den ene på finn.no som står i store bokstaver med TOPPUSTYR! har faen ikke automatisk klima! Snakk om topputstyr ja...

Okey, kanskje jeg blingsa. Er ikke helt inn i den nye modellen, har bare fetisj for den gamle fra 60-tallet. Men skal ordne bilder hvis jeg kan.

Skrevet

Kjenner bare til abarth i sort metallic. Men uansett er bilen vakker med abarth stylinga eller Cup :D

Ny abarth med alt utstyr koster 24000 Euro, 187 000Nkr + 87 000Nkr ferdig regga :) Brukt i Norge med 16 tusen på tellern er 240 000,- hmmm... :P

Skrevet
Det er desverre en del feil med motorene 1.6 og 1.8.

Både på e46 og e9*

Har bare nå inne 3 biler på jobben med registerproblemer, en e46 touring og to e90.

På e46en har vi byttet hele registeret uten hell, fortsatt ulyder i motor.

Den ene e90'n har vi byttet coil og plugger på i dag, og skal fortsette på den andre i morgen.

Jeg ble selv veldig overrasket på en negativmåte over hvor mye feil det er på disse bilene med dette motorvalget når jeg startet her.

Hvis bilen er ny i Norge og under 5år gammel, så er jo alt reklamasjon.

Men det er jo ikke mye morro å måtte sette inn bilen på verksted usansett.

Min kommer inn på Torsdagen! :D Så du får ta et bilde til spotte tråden :P Haha

Skrevet

Noen i arendal området som har en coil som passer m20 ? :P og vil levere den til morty999 som står stuck HAHA :P

Skrevet

Nå kommer det straks en grom Z4 på finn.

Min gamle blir lagt ut nå en av de nærmeste dagene... Minner...

Skrevet

Jeg fikk ei lommelerke i skinn av en som skal gå av med pensjon her.

den er halvfull med konjakk og skal ha stått på hylla inne på kontoret hans siden slutten av 70-tallet en gang.

Spesielt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...