wicky124 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Okey, takk for svar Var å prøvekjørte bilen, alt er som det skal være, håper det blir salg. Da kjøper jeg E34 Touring i løpet av de neste dagene etter det :) den billige fra finn? hehe...print ut salgskontrakt fra nettet, genialt å ha når man skal selge bilen. Vognkort del1 følger med bilen uten endringer etter salg, del2 skal selger av bilen beholde som en sikkerhet, signert av ny eier med utfylt info om personen, og deretter levere den selv til nærmeste vegvesen...
noekult Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Yngvejos: Ja, han nissen som dukker opp snart gav også bud. Jeg har egentlig ingen hastverk med å selge (nevnte det i annonsen og), men skal på en mini-ferie til Trondheim på torsdag og da er det greit å ha ekstra spenn å rutte med, så jeg skal se om det blir salg i dag. Han begynte å mase veldig om prisen så jeg svarte til slutt at han først skal se og prøvekjøre bilen, så setter vi en pris etter det. wicky124: Bare skrev ut to salgsmeldinger jeg, gikk ann å skrive med PCen rett på skjemaene så det var lite stress å fylle og skrive ut Edit: Nei wicky124, ikke den, men er en sølv en i Asker som koster under 20.000 som jeg er interessert i. Max budsjett er 30.000 kr., brodern har en kompis som er mekaniker og vil bli med på testkjøring, så vi får se om jeg finner noe brukbart
wicky124 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Om du bruker salgsmld fra nettet og ikke vognkort del2, må du også personlig dukke opp på vegvesenet og fylle ut "tap av vognkort del2" skjema itillegg til salgsmld...
noekult Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Tar med vognkort del 2 til vegstasjonen selv, den på Risløkka ligger bare et par stasjoner unna
wicky124 Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 jupp...sørg for å ha signatur på den også av ny eier, så er du i mål....og en ting til....ring de forbanna bompenge selskapene og meld ifra at bilen er solgt...ellers kan du faktisk risikere å få bomregninger etter at bilen er overtatt av ny eier (har vært igjennom dette selv...og jeg hater dem!)
noekult Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 jupp...sørg for å ha signatur på den også av ny eier, så er du i mål....og en ting til....ring de forbanna bompenge selskapene og meld ifra at bilen er solgt...ellers kan du faktisk risikere å få bomregninger etter at bilen er overtatt av ny eier (har vært igjennom dette selv...og jeg hater dem!) Bra tips, må ta av bombrikken også! Første gang jeg har bombrikke og jeg hadde glemt det om du ikke sa i fra Husker jeg kjørte E39 som skolebil for mange år siden, husker godfølelsen enda.. Bilen var stabil og interiøret var tøft. Ser på denne... Ser mistenkelig billig ut, kunne strukket meg til 40.000 for en slik E39 stv.! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29507584 Godbiler
opasb Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 drar kansje og henter denne til uka e34 525ia 140 000 km
-Roger- Skrevet August 2, 2011 Skrevet August 2, 2011 Et bilde kjæresten min laget til meg Haha Får en følelse av at hun mener forholdet har hatt bedre dager ?
Anbefalte innlegg