Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Discovery har allerede satt av 42 ansatte til egen Utøya dokumentar....

Den gale mannen kommer til å gjøre mange rike. Spent på hvor lenge de venter. Husker jo bare oppstyret rundt Nokas filmen.... etiske dilemmaer går rett i søppeldunken fortere enn noen gang, alt for profitten skyld.

Skrevet

Det kommer nok til å skje ja.. Om det noen gang blir en norsk produskjon med film e.l, så ser jeg for meg at det blir gjort på en sånn måte at penger ikke får fokus, men at mange kanskje ser at dette kan bli en inntektskilde. Synes egentlig ikke noe om det..

De burde heller fått frem i media om hvilken oppførsel mange av journalistene hadde disse dagene der overfor de som overlevde og var med i tragedien. Ei jeg kjenner ble oppringt av en større avis da hun lå i skjul for den tiltalte, og hun ba de IKKE ringe tilbake da hun kunne bli oppdaget.. De ringte ikke tilbake mindre enn tre ganger før hun til slutt turte å stikke av fra der hun gjemte seg, og telefonen var historie.. Ubegripelig.. Her er det ikke snakk om å være fornuftig, men å få den beste historien!

Kvalmt..

Skrevet

Ja det er rett og slett råttent av media. De fråtser jo i det hele, er liksom ingen grenser for hva de er i stand til. De går over lik for å få den beste historien.

Skrevet

Driver å pusser opp et hus fortiden, å når jeg kom hjem fra jobb, ser jeg dette !!

dtkzlw3dx5sb5xa3lofa.jpg

fekkqv7w58mpfs5n9kn7.jpg

Trur du faen ikke han skal bygge opp HELE hagen å innkjøringa til det nye huset a? GRATIS !!!

Faen meg jobb, jord å matrialer til birtimot 20.000. . .

Det er hva man kaller en real kompis det ;)

Skrevet
Hehehe.... menn er åpenbart menn og kvinner gjør arbeidet. Bekledningen hun har er det et hverdagsantrekk eller en slags form for bunad? Hva skjer når etnisk norske kvinner kommer inn i bildet?... Tar de seg av arbeidet da eller må gutta til pers?

Er nok bryllupsdressen til jenta ja... Og når etnisk norske kvinner kommer inn så fortsetter de å gjøre jobben ja..haha :P er nok større forskjeller enn som så..likestillingen er like utbredt blant innvandrere av andre generasjon som hos etniske nordmenn. jeg som er sammen med en norsk jente fra harstad tar også min del av husarbeidet...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...