Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke blitt spesielt imponert av siste sesong av Top Gear.

Jeg er stor fan av top gear challenges, men jeg synes de drar det litt for langt. Midtøsten-spesialen likte jeg, men E30 testen, snømåketesten osv, det blir liksom for mye av det gode.

Da de bygde amfibiebiler og skulle krysse kanalen til Frankrike var de "ambishious, but rubbish".

I det siste har det blitt mer "ambishious, reading from a tight script and deliberately rubbish".

Hvis dere skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blitt spesielt imponert av siste sesong av Top Gear.

Jeg er stor fan av top gear challenges, men jeg synes de drar det litt for langt. Midtøsten-spesialen likte jeg, men E30 testen, snømåketesten osv, det blir liksom for mye av det gode.

Da de bygde amfibiebiler og skulle krysse kanalen til Frankrike var de "ambishious, but rubbish".

I det siste har det blitt mer "ambishious, reading from a tight script and deliberately rubbish".

Hvis dere skjønner.

Ikke uenig med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går snart hele videokamerat i veggen, i tusen knas. Hvorfor skal det være så HELVETES vanskelig å få brent en forpult CD med filmklipp som det skal gå ann å se på en VANLIG DVD-spiller?

1. Filene er ADCHD

2. En vanlig DVD-spiller klarer ikke spille av ADCHD

3. Du må finne et konvertingsprogram

4. Du må finne ut hva slags format en vanlig DVD-spiller klarer å spille av

5. Du må finne et brenneprogram som klarer å brenne DVD

Hvis jeg konverterer de til MPEG2, vil jeg da kunne spille de av på en DVD-spiller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er spørsmålet bare hva jeg skal velge i Nero (brenneprogrammet) da jeg skal brenne de. Hjelp, noen som vet?

Nero Burning ROM 10?

Start programmet og velg DVD? :P

Nero 10, ja. Har selvfølgelig valgt DVD, men det er hundre forskjellige valg etter du har valgt DVD... Noen som har erfaringer med dette, så rop ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...