316 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Hehe, dette gleder jeg meg til å se Odd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Har ikke blitt spesielt imponert av siste sesong av Top Gear. Jeg er stor fan av top gear challenges, men jeg synes de drar det litt for langt. Midtøsten-spesialen likte jeg, men E30 testen, snømåketesten osv, det blir liksom for mye av det gode. Da de bygde amfibiebiler og skulle krysse kanalen til Frankrike var de "ambishious, but rubbish". I det siste har det blitt mer "ambishious, reading from a tight script and deliberately rubbish". Hvis dere skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Har ikke blitt spesielt imponert av siste sesong av Top Gear. Jeg er stor fan av top gear challenges, men jeg synes de drar det litt for langt. Midtøsten-spesialen likte jeg, men E30 testen, snømåketesten osv, det blir liksom for mye av det gode. Da de bygde amfibiebiler og skulle krysse kanalen til Frankrike var de "ambishious, but rubbish". I det siste har det blitt mer "ambishious, reading from a tight script and deliberately rubbish". Hvis dere skjønner. Ikke uenig med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 E30 test? Hvilken episode er det? Har alle sesongene, men har ikke fått sett meg igjennom alt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 nyeste....episode 4 sesong 16... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Nå går snart hele videokamerat i veggen, i tusen knas. Hvorfor skal det være så HELVETES vanskelig å få brent en forpult CD med filmklipp som det skal gå ann å se på en VANLIG DVD-spiller? 1. Filene er ADCHD 2. En vanlig DVD-spiller klarer ikke spille av ADCHD 3. Du må finne et konvertingsprogram 4. Du må finne ut hva slags format en vanlig DVD-spiller klarer å spille av 5. Du må finne et brenneprogram som klarer å brenne DVD Hvis jeg konverterer de til MPEG2, vil jeg da kunne spille de av på en DVD-spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 MPEG2 kan man spille av på en DVD Spællar ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Næmmen så artig, kanskje jeg skal klare å få til et eksemplar som fungerer i dag da. Jeg, broren min og faren min har snart brukt en 10-pack med DVD-R uten å få til det, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 nyeste....episode 4 sesong 16... kom ny igår da , da er de i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Har du PS3 kan du også spille av ADCHD på den. Sony og Panasonic vett... Men her er et program og tutorial som viser hvordan. Programmet er jeg ikke kjent med. (Eg e Mac bruker). http://www.wondershare.com/dvd-burner/c ... o-dvd.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Jeg vet det. Problemet er at dette er noe drit som vi filmet i søskenbarnet mitt sitt bryllup. Skal brenne DVD til dem, svigermora hans, mora og faren hans osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Skjønner skjønner... nei blir jo dyrt å gi alle en PS3 med DVDn. Får håpe det programmet fikser biffen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Nå er spørsmålet bare hva jeg skal velge i Nero (brenneprogrammet) da jeg skal brenne de. Hjelp, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Nå er spørsmålet bare hva jeg skal velge i Nero (brenneprogrammet) da jeg skal brenne de. Hjelp, noen som vet? Nero Burning ROM 10? Start programmet og velg DVD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Nå er spørsmålet bare hva jeg skal velge i Nero (brenneprogrammet) da jeg skal brenne de. Hjelp, noen som vet? Nero Burning ROM 10? Start programmet og velg DVD? Nero 10, ja. Har selvfølgelig valgt DVD, men det er hundre forskjellige valg etter du har valgt DVD... Noen som har erfaringer med dette, så rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg