Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit hvor man finner Løse ytterbaner til BBS RC090 Style5? eller hva det heter på engels? finner ikke noe på ebay eller no..

Skrevet
Den tror jeg har blitt nevnt tidligere? Evt løpet som blei verdensrekord kanskje?

Uansett, tenk deg følelsen å sitte på der da..

Kan vel bare si: "Not for the faint-hearted" ;P

Vinnerløpet er vel ikke lagt ut med on-board kamera tror jeg? Blir halvredd å se ned de skråningene han passerer i 150-200km/t [-o<

Skrevet
Noen som veit hvor man finner Løse ytterbaner til BBS RC090 Style5? eller hva det heter på engels? finner ikke noe på ebay eller no..

Hør med claus på felgen-garage. Han selger jo løse baner også.

Skrevet

Fant noen på P&R så skal ta turen ditt i morgen, å se om di har noe som passer ;)

Skrevet
Fant noen på P&R så skal ta turen ditt i morgen, å se om di har noe som passer ;)

Stemmer det. Han har jo til rs, så da passer det muligens på dine også.

Skrevet
Hva er advantage pakke, hva består den av?

Tror det er noe så enkelt som lakkerte speil, dørhandtak, osv, og den er visstnok standard på alle norsksolgte biler

Var det jeg fikk opplyst fra Trondsen Bil når jeg bytta bil sist.

Skrevet
Bruker ikke Claus felgringer av rustfritt da?

Mjo, nesten det jeg lurer på.. Men felgene mine ble ikke kjøpt der.. De ble handla på "bukta".. De er laget i 1992, og jeg tror faktisk de er urørte! Får sende han en mail utpå høsten å høre..:)

Skrevet

Okay. Har akkurat handlet av ham selv, og var sikker på at det var rustfrie ringer jeg får.. Men om de er urørte og fra 92, så er det vel et under om de har klart seg helt til nå? Så det er vel helst rustfritt du har også tenker jeg.

Han har jo ringer til deg, så det er jo ikke farlig. Men rustfritt er vel noget dyrere enn aluminium ja. Kan høre om pris for deg i morgen jeg.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...