liffi Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Noen som veit hvor man finner Løse ytterbaner til BBS RC090 Style5? eller hva det heter på engels? finner ikke noe på ebay eller no..
Andreas1 Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Den tror jeg har blitt nevnt tidligere? Evt løpet som blei verdensrekord kanskje?Uansett, tenk deg følelsen å sitte på der da.. Kan vel bare si: "Not for the faint-hearted" ;P Vinnerløpet er vel ikke lagt ut med on-board kamera tror jeg? Blir halvredd å se ned de skråningene han passerer i 150-200km/t
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Noen som veit hvor man finner Løse ytterbaner til BBS RC090 Style5? eller hva det heter på engels? finner ikke noe på ebay eller no.. Hør med claus på felgen-garage. Han selger jo løse baner også.
liffi Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Fant noen på P&R så skal ta turen ditt i morgen, å se om di har noe som passer
knut_olestad Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Big bøøts 2 båter var alt som skulle til for å skjule Åndalsnes
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Fant noen på P&R så skal ta turen ditt i morgen, å se om di har noe som passer Stemmer det. Han har jo til rs, så da passer det muligens på dine også.
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Ang ringer.. Noen som vet hva slike koster i f.eks 16" som sånn helt uten videre skulle passe mine OZ-Futura?
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Her Jørgen. Dette er i alu da.. http://www.partsandretards.no/bbs-rm-rs ... rringer/16
Heimstad Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Hva er advantage pakke, hva består den av? Tror det er noe så enkelt som lakkerte speil, dørhandtak, osv, og den er visstnok standard på alle norsksolgte biler Var det jeg fikk opplyst fra Trondsen Bil når jeg bytta bil sist.
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Her Jørgen. Dette er i alu da.. http://www.partsandretards.no/bbs-rm-rs ... rringer/16 Hmm, ble nesten usikker på om ringene mine er i alu?? Synes det hakket som er i ene felgen er for "mykt" til at d er alu.. Innbiller meg at det ville vært en mere hard/spiss/krass, eller hva jeg skal si, kant da..
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Bruker ikke Claus felgringer av rustfritt da?
Jørgen Lie Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Bruker ikke Claus felgringer av rustfritt da? Mjo, nesten det jeg lurer på.. Men felgene mine ble ikke kjøpt der.. De ble handla på "bukta".. De er laget i 1992, og jeg tror faktisk de er urørte! Får sende han en mail utpå høsten å høre..
RS-Heggem Skrevet August 17, 2011 Skrevet August 17, 2011 Okay. Har akkurat handlet av ham selv, og var sikker på at det var rustfrie ringer jeg får.. Men om de er urørte og fra 92, så er det vel et under om de har klart seg helt til nå? Så det er vel helst rustfritt du har også tenker jeg. Han har jo ringer til deg, så det er jo ikke farlig. Men rustfritt er vel noget dyrere enn aluminium ja. Kan høre om pris for deg i morgen jeg..
Anbefalte innlegg