RoaldJ Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 RoaldJ, hvordan fant du det ut på Realoem?opasb, Det hørtes egentlig ut som en litt kjedelig avslutning på turen. Kondemnert? søkte på skiltnr på mekonomen.no først.. så fikk jeg de 7 siste nr i chassinr der... så trykka jeg det inn på realoem... og da kommer det opp....
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 ah.. selvfølgelig. Fikk bare opp at bilen var avskiltet på mekonomen, så jeg la ikke merke til at chassienummer sto der.
Jørgen Lie Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Etter en heftig "havsafari" i rib med masse bildetaking i dag, så var d dags for å gjøre noe annet Herlig outfit med joggis og ullsokker over buksa
Fredrik 90 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Heisann Jeg er helt fersk her.. Er Fredrik 90's bedre halvdel og siden han bruker så mye tid her så tenkte jeg skulle bli medlem her jeg også Tenkte å se hva som er så interessant her, siden han kan sitte med Bimmers i timesvis! he he Siden jeg vurderer å bli eier av en pen E39 (etter massiv overtalelse fra Fredrik), kan det jo være nyttig også Se her ja! Egen profil og greier, så kan kanskje jeg ha min egen for meg selv nå da Nå må vi bare finne en BMW til deg også så blir detta riktig så bra
wicky124 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 dama di brukte profilen din før?min gjør også det...
Jordfræsar Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 dama di brukte profilen din før?min gjør også det... Har dere ikke egen maskin a gutar? (Fingra av fatet...)
wicky124 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Jo har egne maskiner men ikke hemmelige passord
Fredrik 90 Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 dama di brukte profilen din før?min gjør også det... Jo ho gjorde det, tror og håper ikke ho skreiv noe iallfall Har dere ikke egen maskin a gutar? (Fingra av fatet...) Joda, men du vet hvor sleipe kvinnfolk kan være Ops... jeg skulle kanskje være litt forsiktig med sånne uttalelser nå
photowerkz Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Denne har vel gått i Tromsø tidligere, om jeg ikke tar helt feil. Det kan nok stemme. Tidligere eier skal være en eldre mann fra nordpå som har hatt den i 5-6 år eller noe sånt. Han bytta den ut med en M3. Henta den i dag, og fått kjørt noen timer med den. Eksos'en som sitter på er litt iverig, putrer og bobler og bråker generelt en del. Har litt delte meninger om akkurat den: fin lyd, men kanskje litt for mye av det gode. Men ellers veldig fornøyd. Bilen er strøken, så tanken på å utsette den for saltlake nå i vinter og ha den som en bruksbil... Vel, er ikke helt enig med meg selv lengre om det er en knall ide Skal ikke se bort i fra at den blir låst inne i garasjen for vinteren..
Jokkke Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Noen som følger med på Entourage her? Har komt til 5. sesong nå, og må si det er den beste serien jeg har fulgt med på
Kjexx Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Nja.. Helt grei serie. Mine favoritter er californication, seinfeld, two & a half men, boston legal, klovn, friends, that 70`s show, the wire og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farta.
Jokkke Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Ja mye bra der du nevner. Klovn er jo genialt, haha, jeg ler meg ihjel hver gang jeg ser det på TV
Kjexx Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Klovn er det sykeste jeg har sett. Det er rett og slett hilarious! Ler så jeg får vondt av den serien der. Er liksom ikke måte på noen ting heller vøtt.. Fikk akkurat sesong 1 i posten.
Jokkke Skrevet August 20, 2011 Skrevet August 20, 2011 Klovn er det sykeste jeg har sett. Det er rett og slett hilarious! Ler så jeg får vondt av den serien der. Er liksom ikke måte på noen ting heller vøtt.. Fikk akkurat sesong 1 i posten. Hahaha ja! Syns litt synd i han Frank til tider Roter det jævlig til noen ganger altså haha..
Anbefalte innlegg