HypeTraxX Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Jeg er ikke helt stødig på dissa forskjellige motorene! Om det er 1JZ eller 7M GTE. Jeg tenker hvertfall på de som er 2,5 liter i blant annet Soarer! Det er artige lyder når de blir pusha litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 7M GTE / 2,5/ soaer osv er vel 1jz, og er vel temmelig lik 2jz/ 3.0l / supra. om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Da har vi samme oppfatning! Så får heller noen med bedre peiling rette oss, Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sampron Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_JZ_engine Se her:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 helt stopp her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Det blei desverre litt stopp her ja..! Jeg driver litt i leiligheta mi i forhold til verdi vurdering / takst. For jeg tror at jeg har kommet frem til at jeg skal selge, for så å kjøpe meg hus etterhvert. Det krever både tid og penger! Sikkert mange her inne som veit hva det innebærer. Men jeg har sagt til meg selv at jeg skal være en av de få som ikke må selge unna grom bilen sin pga hus !! Ellers har jeg bare drivi litt med fronten igjen. Den blir ikke helt bra som jeg har nevnt tidligere, visst jeg ikke gjør noe drastisk. Så jeg skal prøve å montere alt 100% for og se åssen det blir. Desverre ingen bilde update denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 savner bilder og update her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 litt liten oljekjøler? ser ikke ut som den får spessielt mye luft heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Artig og inspirerende tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Det har vært veldig mye fram og tilbake her med kjøp og salg av både deler og biler! Så nå har jeg desverre solgt unna K-Sport drifte coiloverene mine og Keskin KT1 felgene. Bruks E30`n er det bror min som skal ta over! Også har jeg handlet meg en sladdebil. Kan jo ikke bo på østlandet uten en lekebil på vinteren! savner bilder og update her! Jeg har ikke fått gjort all verden, desverre! Har vært for mye på jobben. Vi har bygd om hele butikken vi driver, også blei jeg sjuk i en 3 ukers tid etterpå etter16-20 timers arbeidsdager litt liten oljekjøler? ser ikke ut som den får spessielt mye luft heller Den er nok for liten til hard jaging på bane, så det spørs nok ikke om denne blir byttet ut etterhvert! Men nå har jeg kjøpt inn en bil til i helga som blir bane bil. Så da blir nok detta en kose bil med litt ekstra futt i Artig og inspirerende tråd! Takk for det! Blir spennende og se hva du lager ut av din E30 også Følger med her. Får håpe det blir bil til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har fått laget meg rimelig enkle braketter til intercooleren. Den bør jo sitta fast! Også har Ole etterlyst et bilde ved girstanga tidligere i tråden. Her ser du at det er skjært bort litt, men ikke mye Også bare et lite bilde som viser motorfeste og hvordan bunnpanna ligger i forhold til tannstanga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har prøvd meg litt på Stickerbombing! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Stickersene ble kult! haha Var sabla trangt ved bunnpanna der ja Jepp, intercooleren bør sitte da! Blir vell ferdig til våren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har plyndra et stakkarslig panser Her er noe av det jeg har brukt! Egne bøker med klistremerker, kjøpt løse også er det noen hefter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå