Gå til innhold

E30 2JZ, E30 318iS, E36 S50B32 | Oppdatering s.22

HypeTraxX
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 336
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det blei desverre litt stopp her ja..! :roll:

Jeg driver litt i leiligheta mi i forhold til verdi vurdering / takst. For jeg tror at jeg har kommet frem til at jeg skal selge, for så å kjøpe meg hus etterhvert. Det krever både tid og penger! Sikkert mange her inne som veit hva det innebærer. Men jeg har sagt til meg selv at jeg skal være en av de få som ikke må selge unna grom bilen sin pga hus !! :)

Ellers har jeg bare drivi litt med fronten igjen. Den blir ikke helt bra som jeg har nevnt tidligere, visst jeg ikke gjør noe drastisk. Så jeg skal prøve å montere alt 100% for og se åssen det blir. Desverre ingen bilde update denne gangen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Det har vært veldig mye fram og tilbake her med kjøp og salg av både deler og biler! Så nå har jeg desverre solgt unna K-Sport drifte coiloverene mine og Keskin KT1 felgene. Bruks E30`n er det bror min som skal ta over! :)

Også har jeg handlet meg en sladdebil. Kan jo ikke bo på østlandet uten en lekebil på vinteren! ;)

savner bilder og update her!

Jeg har ikke fått gjort all verden, desverre! Har vært for mye på jobben. Vi har bygd om hele butikken vi driver, også blei jeg sjuk i en 3 ukers tid etterpå etter16-20 timers arbeidsdager :P

litt liten oljekjøler? ser ikke ut som den får spessielt mye luft heller

Den er nok for liten til hard jaging på bane, så det spørs nok ikke om denne blir byttet ut etterhvert! Men nå har jeg kjøpt inn en bil til i helga som blir bane bil. Så da blir nok detta en kose bil med litt ekstra futt i :D

Artig og inspirerende tråd! :)

Takk for det! :) Blir spennende og se hva du lager ut av din E30 også :P

Følger med her. ;-)

Får håpe det blir bil til sommeren da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått laget meg rimelig enkle braketter til intercooleren. Den bør jo sitta fast!

bcbyzr7kc7h5o2s666qb.jpg

djrxeor570zpuksrrhf9.jpg

9sjsj7ad5si1s6jbfnky.jpg

Også har Ole etterlyst et bilde ved girstanga tidligere i tråden. Her ser du at det er skjært bort litt, men ikke mye :)

1v2us4evqot23kl8ywn3.jpg

Også bare et lite bilde som viser motorfeste og hvordan bunnpanna ligger i forhold til tannstanga :P

sm160qaevj8soogxsd7w.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...