Gå til innhold

Doffa`s 325 coupe 1990 mod (Grønna) Ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøff e30! mange som bygger opp disse gamle slitera, morsomt at du vil gå for orange blinklys, det skal du ha all creds for, denne kommer til og kle det, da fargen er såpass mørk :)

Et spørsmål, hvor kjøpte du den leppa foran der?

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

det var akk det jeg ønsket med denne, litt gamle "sleeper"looken..

var mye arbeid med denne, vannskjøtet av gamle eier,,, men ble en knallbil etterhvert,,

prosjektbilder kan sees på

http://s245.photobucket.com/albums/gg47 ... 20i%20Cab/.

beklager så mye hvis jeg blander meg i tråden til Doffa, men var for å illustrere farge...

Jeg synes E-30 kler gamle stilen, eneste som ikke er org i utseende på bilen er fjernet kanallist.

Stå på Doffa :applause:

Skrevet
Tøff e30! mange som bygger opp disse gamle slitera, morsomt at du vil gå for orange blinklys, det skal du ha all creds for, denne kommer til og kle det, da fargen er såpass mørk :)

Et spørsmål, hvor kjøpte du den leppa foran der?

det er faktisk en reiger lippe:)

Skrevet

Da var lister rundt om bestillt. mer lakk til fangere er bestillt. front lippe fra Alpina skal bestilles på autozentrum om noen dager. M-Tech 1 vinge bakluke NY bestillt håpe den dukker opp snart. skulla ha hatt en stk til. må ha en på den Lilla oxo, noen som har?

Alpina dekor i gull farge kommer på lørdag eller mandag. så da blir det montering av dem til uka.

gardin i bakrute skal monteres snart.

jeg lurer på og selge denne bilen når den er ferdig:) Men det får tiden vise om denne kommer for salg.

Skrevet

joda ha tenkt på den alpina vingen der med det koster jo noe så innifaens mye. å jeg ser på nettet at mesteparten av alipna bilene har M-Tech 1 vinge så jeg ska prøve å få tak på en slik

• 2 weeks later...
Skrevet

var og så på en 325 touring. en som har gått drit lei midt i prosessen, nesten ferdig pussa opp. ny lakkert og fin. ny bremser og masse ny snacks, m-tech to front å styr begynnt å få på side skjørta, skulle få bilen for 30 000,-

så har jeg fått tak i en M5 e39 motor som skal inn i den etter sommern er ferdig. må ha noe og dille med i vinter om jeg klarer og vente så lenge:)

Skrevet

jepp e gler meg nokke jævlig til å starte på den klør i fingra:) ska vel få motor å gir med lednings nett i hus snart oxo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...