Gå til innhold

Min 1979 323i


Orjan
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk noen kilometer med bilen i dag; Fy flate for en artig bil - kontant i fjæring og styring, og bra drag i motoren. Jeg er uten tvil en lykkelig BMW-eier 8)

Måtte vaske litt etterpå :)

IMG_9883.jpg

IMG_9888.jpg

Og legg merke til "nikke-bikkja" i hattehylla :lol:

IMG_9887.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var besøket hos Biltilsynet unnagjort; gikk helt uproblematisk for seg :)

Nå skal jeg søke om å få tildelt et nummerskilt med nummer-rekke fra 1979/80, så får vi se hva dem sier... Men bilen er i allefall GODKJENT! :applause:

Hos tilsynet;

IMG_9198.jpg

IMG_9195.jpg

Feiret godkjenningen med å sette på grillemblemet (hatt det i nattbordskuffen i 3-4 år...)

IMG_9208.jpg

Og måtte jo ta noen flere bilder...

IMG_9202.jpg

IMG_9213.jpg

IMG_9199.jpg

IMG_9209.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold de oransje! Uten tvil! Synes også nesten at den passet bedre uten alpina-leppa... Få på noen tidsriktige skilter, så trenger ikke denne bilen noe mer utseendemessig. Det måtte i såfall kanskje være noen originale tåkelys som henger under støtfangeren! Gratulerer med godkjent bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjenning av en nydelig bil! Jeg har begynt å lete litt i det stille etter en E21, men det er jammen ikke enkelt å finne et godt objekt. Jeg har elsket disse bilene siden jeg fikk lappen og nå må jeg bare finne en garasjeplass den kan stå i om vinteren. Planen var egentlig en 911, men det ble litt for dyrt akkurat nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...