NBCustom Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 helt utrolig vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 14, 2011 Forfatter Share Skrevet April 14, 2011 Takk igjen for alle positive tilbakemeldinger Har du ikke skilt...? Nix - ble først godkjent i dag, så jeg registrerer etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Ville nesten brukt den som den er på de bildene fra Biltilsynet jeg Ikke hver dag de får inn noe sånt i hallen sin de heller vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 hehe - ser stadig bedre ut med oransje ja Utvilsomt!! Gratulerer med godkjenning! Vanvittig flott bil. En av mine favoritter her inne, helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 For et syn! Synest min e 21 er strøken, men din ser enda bedre ut ! Utroli kjekt å se slike bilder, for en e21 entusiast. Jeg sier igjen, dropp Alpina fronten. Var også penere med oransje blinkers foran. Er det 40/40 senk på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Gratulerer med strøken klassiker, her snakker vi høy vill ha faktor for min del Når det er snakk om eldre 3 serier så er det greit å se noen få E21`er i den store jungelen av E30`er. Btw synes også den er penere med oransje blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Nydelig E21! Har ikke lest gjennom hele tråden nå, så lurer på om du skal ha noe mere senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Jeg sier igjen, dropp Alpina fronten. Var også penere med oransje blinkers foran. Er det 40/40 senk på den? Jeg liker også det "rene" utseendet uten spoiler, og de oransje blinkerne sammen med grillemblemet gjorde seg godt Jeg aner ikke hvilken senk det er på'n - skal sjekke i papirene - men 40/40 er nok ganske så riktig tippet. så lurer på om du skal ha noe mere senk? Jeg ser jo potensialet for mer senk, men det blir ikke på ennå en stund....tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Da har jeg skiftet diffen (var ulyd i den som stod på) og montert Alpina-spoileren. Tok noen bilder i samme slengen - beklager skitten bil, men veiene er ikke helt tørre enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Lekkert Klarer du bestemme deg for hva du liker best, med eller uten Alpina fronten? Hmmmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Har et hjerte som banker for Alpina, så spoileren blir. Det spørs om ikke RS'ene må vike plass for et sett Alpina-felger i løpet av sommeren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Herlig! Da får jeg en god natt søvn i natt også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 ...vakker klassiker! Gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Du har ikke vurdert å fått lakkert kanalene i bilens farge da? Jeg tror det hadde gjort seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Ble jævli deilig. Blir denne å se til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå