bakke Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 slenger inn et bilde av front leppa han jeg da, bilen er ikke senka her enda : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Ja, den var lav nok syntes jeg... Senk trenger han ikke, mener jeg, om bilen skal være kjørbar i bartebyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Se her ja dette blir kanon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2011 Bakke, fint bilde det første! Det bakke derimot utelukker å fortelle er at han presterer å skade leppen når han skal kjøre for å levere bilen tilbake til meg , så ny leppe ligger på GS og venter og blir forhåpentligvis lakkert og montert før 07.05 treffet til GS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet Mai 1, 2011 Share Skrevet Mai 1, 2011 sant det penguiN-.... men som jeg sa til deg, så blir jo dette ordnet opp dette skal jo ikke koste deg noe ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2011 Ingen problem det bakke! Fint at dere ordner opp sender deg en PM nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mering90 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Slikt som skjer desverre! Skulle gjerne sett bilen på treff, men er desverre opptatt i de dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Hvor blir det av bildene med nye felgene? En ting jeg lurer på, på første siden så ser man klart og tydelig at du har Nightvisjon og den active cruise control kameraet foran, men på de nyeste bildene så er de plutselig borte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Siste mas i denne tråden var i Mai, hva skjedde her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Hvor blir det av bildene med nye felgene? En ting jeg lurer på, på første siden så ser man klart og tydelig at du har Nightvisjon og den active cruise control kameraet foran, men på de nyeste bildene så er de plutselig borte? Ang. nightvision og active CC, så var det nok bare et annet deksel. Han har ikke det. Men de nye felgene er virkelig pene på bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Har vært stille i denne tråden ja.. har skiftet BBS LM kopi felgene ifra GS til Vertini Concave 10x20 og 8,5x20. Hatt bilen på stor service som alt i alt kostet meg 20 000,- Nå er det sotede ruter og shadowline lister som gjenstår Her er noen mobil-bilder. Bedre bilder kommer såfort jeg orker å ta nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Det ble pent! Satan for en service pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Stiv pris ja...men følgende ble gjort: Skifte Olje Skifte luftfilter Skifte oljefilter Skifte Dieselfilter Skifte airbag sensormatte Skifte endeledd forann Skifte slange på nivåregulering bak Skifte multireim motor Skifte veivhusventilasjon Firhjulskontroll Skifte Glødeplugger Smøre diverse deler i clutch Slette feilkoder Resette serviceindikator Stemple servicehefte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Det var fine felger, concave i en eller annen form er tingen på E60/61. Noen spesifikk grunn til at du gikk bort fra BBS LM kopi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Takk for det telcontar! bakfelgene er rå, framfelgene kunne gjerne vært mer concave...men men! De ble seende veldig små ut synes jeg, samt at kvaliteten var dårlig..nå har jeg hatt 2 gs-felg sett som begge har vært dårlig kvalitet på. Vertini lager vel "kvalitetsfelger" såvidt jeg har forstått og når jeg fikk disse gratis så klager jeg ikke Har også 35mm fjører liggende men synes igrunn bilen er god høyde på nå samt stiv nok med dekkdimmensjon/felgstørrelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå