Telcontar Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Har vurdert GS Concave selv, men som du sier, kvaliteten er så som så. M5 replica er vel det jeg heller mest mot. Har også gått vekk fra tanken om BBS LM kopi av den grunn, så bilder av en E61 med 20" og det så fortsatt smått ut. Synes høyden ser bra ut nå. Skal ikke ha mer enn 30mm senk selv, hadde det på min forrige bil og det ble litt mye snømåking pga. små vinterfelger (16"). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Nydelig bil e60 er utrolig fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 E60 er sedan versjonen, E61 er stasjonsvogn, hehe takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bazz Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Har vurdert GS Concave selv, men som du sier, kvaliteten er så som så. M5 replica er vel det jeg heller mest mot. Har også gått vekk fra tanken om BBS LM kopi av den grunn, så bilder av en E61 med 20" og det så fortsatt smått ut. Synes høyden ser bra ut nå. Skal ikke ha mer enn 30mm senk selv, hadde det på min forrige bil og det ble litt mye snømåking pga. små vinterfelger (16"). Synes LM kopiene ser veldig bra ut på E60 og E61, men uten senk ser det veldig rart ut. Har mann kantfelger må det senkes samt prøve å få felgene lengst mulig ut med spacere e.l Synes ikke de ser små ut på senket bil jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 Er nyforelsket i bilen etter den kom ifra service, men pga mulig leilighetskjøp vurderes bilen solgt! Kan ta innbytte i E46 coupè eller E39 5 serie! PM ved interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 har jeg gamle eller ny typen M5 speil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Speila på dette bilde er E39 M5 speil såvidt jeg kan se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 13, 2011 Forfatter Share Skrevet August 13, 2011 Etter ett lite besøk på Diesel-power så har bilen angivelig 250 hk og 530 NM, og etter litt inn og ut av verkstedet så er jeg heftig fornøyd med at det er full åpning av alle kraner tidlig og jeg har hjulslipp i 2.gir..NAM NAM NAM! 4 900,- fattigere er jeg også! (kampanje, egentlig 6 900,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Etter ett lite besøk på Diesel-power så har bilen angivelig 250 hk og 530 NM, og etter litt inn og ut av verkstedet så er jeg heftig fornøyd med at det er full åpning av alle kraner tidlig og jeg har hjulslipp i 2.gir..NAM NAM NAM!4 900,- fattigere er jeg også! (kampanje, egentlig 6 900,-) 87 hk ved chip? Har du hatt noe problemer med den chippen som stod i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Hvordan takler girkassen en så dramatisk økning? Hartge gir jo til sammenlikning "bare" 212hk og 480Nm, men de er jo kjente for å hente ut det som er en fornuftig og mest holdbar kombinasjon med bilens aktuelle motor og girkasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trolling Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 diesel-power.no vet jeg har god og lang erfaring på tuning. De gir vel også motor og drivlinjegaranti etter tuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Dette var store tall.. spent på hva injektorer/turbo osv synes om denne økningen? hehe.. Har du spurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 De sa de kunne hente ut 270 hk og at 2,5M57 motoren var en fryd å jobbe med...jeg synes også tallene hørtes vel "store ut"..men den går nå iallefall skikkelig, skikkelig godt nå med karakteristikk som en bensin turbo motor...drar mer,mer mer mer og enda mer mot rødstreket istedet for "u" kurven til en diesel. Trolling, ja de gir: •2 års motorgaranti •2 års drivlinjegaranti •3 års produktgaranti Saltkjelen: Jeg har manuell, noe som absolutt var å foretrekke ifølge gutta boys! jacoobsn: nei, men jeg ville ha skikkelig programmering etter å ha lest mye stygt om vanlig boks-trimming Ps: fet bil du har fått deg! Richie, nei, har ikke spurt turbo eller motor, men du dæven som det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Kan noen lage meg profilbilde av det bilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Hmm.. Får bare håpe for din del at de kan motoroppgraderingen bedre enn de kan sortimentet til BMW (ref. hjemmesiden hvor x35d motoren som de mener er en 3,5l).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå