Gå til innhold

Mitt lille e91 M3(20d) prosjekt.."Til salgs s.64;)"


ThomasE91
 Share

Anbefalte innlegg

Fet bil du har der! vet du om det er forskjell på original m3 frontfanger å di gs selger?

 

du fikk vel svaret fra han under. men fangerene er vel like i "utformingen på inntakene" men mener gs sin har grøftelys og m3 får man ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.

 

baklyktene blir som de er.. motoren er 320 som er chippet og eksosen skal være som den er;) liker den sånn jeg. men kanskje jeg skal ha performance diffusor

 

lci baklykter hadde jo blitt veldig gromt på denne da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du fikk vel svaret fra han under. men fangerene er vel like i "utformingen på inntakene" men mener gs sin har grøftelys og m3 får man ikke det. 

Takk for svar :) litt usikker om de kommer med grøftelys, er ikke vist med grøftelys på bilde de har på nettsiden men, har nå hvertfall bestilt m3 loock nå så blir spennende å se hvordan den blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) litt usikker om de kommer med grøftelys, er ikke vist med grøftelys på bilde de har på nettsiden men, har nå hvertfall bestilt m3 loock nå så blir spennende å se hvordan den blir :)

Husk at om du skal ha leppe under fronten vil de fleste kopifangere ikke går overens med lepper laget for originale m3-fangere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lci baklykter hadde jo blitt veldig gromt på denne da.

Lci lykter hadde blitt kult ja. Men er ikke helt fornøyd med at de ikke leverer med blackline. Så holder meg til det jeg har nå. Men er en dyr kostnad med ny bakluke for å få noen nye lykter:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at om du skal ha leppe under fronten vil de fleste kopifangere ikke går overens med lepper laget for originale m3-fangere. ;)

Tenkte jeg skulle ha leppe etter hvert, men har sort bil så tenkte carbon panser først? tror det blit kult :). men de m3 skjermene du har, er de bredere en original skjermer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle ha leppe etter hvert, men har sort bil så tenkte carbon panser først? tror det blit kult :). men de m3 skjermene du har, er de bredere en original skjermer?

ops, svarte feil person :P var ment til Thomas :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...