ThomasE91 Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2012 Hehe. Det ser vel egentlig verre ut enn hva det er. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 9, 2012 Share Skrevet Februar 9, 2012 Hei, meget tøff bil du har kledelig med rødt må jeg si! Har selv Supertsport black evolution på min E90. Men lurte om noe på din sorte stuss. Lakkerte den selv? Og hva er nr på stussen om du har den lett tilgjengelig? -takk takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2012 hva model er bilen din da? Jeg har kjøpt den hos bmw forhandler for en 500 kr.. jeg spurte bare etter svart stuss til e91 lci siden jeg har en 177hk så har jeg lci sin motor og alt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2012 Ny line på kameraet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joffen92 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Ser MEGET bra ut som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Nice, ble litt forelska, skinnende rød bil med mørke felger slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 ja gleder meg til sommeren kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 HIMMEL OG HAV FOR EN FLOTT BIL!! fikk plutseleg lyst på 3serie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 hehe.. takker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Hvor har du handla den skinn lefsen på panseret ? og hva koster noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Hvor har du handla den skinn lefsen på panseret ? og hva koster noe slikt? hmm husker ikke helt hva jeg betalte.. men kjøpte den her.. sendte bare en mail.. tok 3 dager fra jeg betalte til jeg hadde den. http://www.autofrontmask.com/nautica06/ ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Vil ha meg nye felger til sommeren men trenger litt meninger fra andre.. går helt i stå her jeg sitter å surfer rundt etter felger.. Lurer på hvite felger.. Fant en e46 som var rød med hvite felger og ble litt forelsket.. disse felgene tenkte jeg på bare i hvit.. Inspirasjons bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Det der kan rett og slett bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mars 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2012 Ja det kan bli tøft. .er ikke så mange med den farge kombinasjonen alle skal jo ha svarte felger nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå