ThomasE91 Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 litt flere bilder etter spacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 De felgene passet veldig bra til bilen. Jeg er ikke så begeistret for helt svarte felger, men det er jo smak og behag. Jeg kunne godt hatt sånne på bilen i en mørk gråfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Der har vi stuket sitt vettø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 det der ser bra ut! hvordan dekk størrelse ha du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 takker;) jeg kjører 265/30 bak og 225/35 foran;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 tok noen bilder i dag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Sinnsykt grom E91 du har:) Har sett den en del ganger i området, og snur meg hver gang. Glodde litt på den på vårmønstringen også! Har bare et lite spm, hvor kjøpte du spacere? Vurderer senk jeg også nå, men må space etterpå igjen. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenÅ Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 sinnsykt rå bil du har! digger rødt med svarte detaljer! har ennda ikke spottet den her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Daauym! Hva er specs på de felgene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Sinnsykt grom E91 du har:) Har sett den en del ganger i området, og snur meg hver gang. Glodde litt på den på vårmønstringen også! Har bare et lite spm, hvor kjøpte du spacere? Vurderer senk jeg også nå, men må space etterpå igjen. God helg Takker;) Nei jeg fikk de av min bror.. men de er vel å få tak i på gs vel. sinnsykt rå bil du har! digger rødt med svarte detaljer! har ennda ikke spottet den her takker;) holder ikke så mye til ute i åsane er mest på nesttun og fana området.. Daauym! Hva er specs på de felgene dine? Takker.. Nei har spacet de sånn at det er 9x19 foran med et30 og 10,5x19 et27 bak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Så deg et par ganger at og fram i sentrum igår.. Eg var på fylla på zachen, Hehe.. Bilen skiller seg veldig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 hehe.. kjørte noen kompiser på byn:P hehe.. så da la merke til den altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 hehe.. kjørte noen kompiser på byn:P hehe..så da la merke til den altså? Seff, er jo ingen tilsvarende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Hehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå