ThomasE91 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Byttet luftfilter i dag.. for å si det sånn det trengtes.. også byttet jeg til et sportsluftfilter;) bare innsatsen i luftfilter boksen ikke åpent luftfilter. gamle filteret.. ikke rart at motoren puster dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Noen natt bilder.. men det var stress:P hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Byttet luftfilter i dag.. for å si det sånn det trengtes.. også byttet jeg til et sportsluftfilter;) bare innsatsen i luftfilter boksen ikke åpent luftfilter.gamle filteret.. ikke rart at motoren puster dårlig... [ Bilde ] ja det trengtes hvordan filter satt du inn? KN? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 ja var noe kn greier:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Ble det annen lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Ble det annen lyd? nei ikke som jeg hører.. jeg bare byttet satsen.. ikke noe åpent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Kom hjem fra sjøen i dag og der lå et 70-200 f2,8 objektiv;) så måtte ut å prøve litt.. de bildene som ble da.. men var regn så måtte nøye meg med en våt bil.. og fant ut når jeg kom hjem at jeg hadde tatt bilde i crop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Nice synd det ikke er annet en dårlig vær her fortiden... Men no har eg fått ny felger på min så vert konge om du kunne tatt noen skikkelige bilder av den en dag det faktisk kanskje var tør vei.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Nice synd det ikke er annet en dårlig vær her fortiden... Men no har eg fått ny felger på min så vert konge om du kunne tatt noen skikkelige bilder av den en dag det faktisk kanskje var tør vei.. Hehe er vel nå til uken det vel;) er meldt bra vær nå fremover;) så bilen din i dag så bra ut med de nye felgene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Ja, det kom seg veldig synes eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2012 tok noen nye bilder i dag.. likte veldig godt den nye linsen min;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Gromme bilder, brukte du maks brendevidde på linsa her og hvordan stativ bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Gromme bilder, brukte du maks brendevidde på linsa her og hvordan stativ bruker du? Nei var no et stativ.. Hehe. Husker ikke hva det het. Brenvoddrn varierte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2012 Tok å folierte listene i bilen i helgen.. ble fornøyd men sliter med bobler i folien.. så bra ut når jeg lå det på og når det ble kjølt litt ned så kom boblene.. noen som har noen forslag til hvordan jeg kan fjærne dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miktor Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Ser bra ut:) -Lure på det samme, men kor skaffa du folien? -korleis løsne div lister?serlig den rundt gir? -og korleis montere folie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå