ThomasE91 Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 da var fronten komplett til nå hverfall... fått montert splittere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 19, 2011 Share Skrevet April 19, 2011 Hvor fant du splittere? Jeg driver og leter etter leppe under m-fronten, men er ikke kar om å finne noe her til lands... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 19, 2011 Forfatter Share Skrevet April 19, 2011 Hvor fant du splittere? Jeg driver og leter etter leppe under m-fronten, men er ikke kar om å finne noe her til lands... Jeg kjøpte mine for 900 kr på ebay. Og det er carbon. Er ganske fornøyd med passformen. Men måtte bore egene hull da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Må si det ble en grom og agressiv front på den bilen din nå Thomas! må bare få ferdig sommerfelgene nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 ja sommerfelgene er på lakkering nå, så jeg har vel de på bilen til begynnelsen av mai. gleder meg til resten kommer på bilen, senk og felger. blir bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 måtte bare ta noen bilder i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 da var jeg happy. fått hentet felgene fra lakking. blei storfonøyd med resultatet. nå er det bare å vente på dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Tøft! Få dem på bilen og sleng ut bilde, gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Bbs ck felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Utrolig tøft! Det kan jo ikke bli annet enn gromt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirokv Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Hvor fikk du lakkert de, og hva måtte du betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Hvor fikk du lakkert de, og hva måtte du betale? Jeg lakket de hos fana karosseri og betalte 3000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 29, 2011 Forfatter Share Skrevet April 29, 2011 Har lagt til noen fine detaljer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 30, 2011 Forfatter Share Skrevet April 30, 2011 Var på treff i dag:P så tok noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Tøffe bilder. De felgene kommer til å se skikkelig bra ut på bilen vet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå