Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 161
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da ble det bestilt 85% til pappas nye xc60, så får vi se hvor glad han blir. Han blir seksti om litt under en mnd og handlet ny bil nå, og vet ikke noe om at det blir mørke ruter på den :lol:

Skrevet

Virker som dere oppover i landet betaler en del mer enn her i nede i sør.

Kan anbefale en kompis av meg som utførte jobben på min bil.

Mener på at han pleier å reise på øst- og vestlandet på Sote-oppdrag for bedrifter, så det går sikkert an å gjør en grei avtale med han om dere er flere som er intr.

10 års garanti.

Vare/personbil - fra

bakdør og bakover - 3-5 ruter kr. 3000,-

Vare/personbil - fra

førerdør og bakover - 7-9 ruter kr. 3500,-

Skrevet

det var 2000kr bortkasta

Monteringa var lett, rensa rutene med rødsprit og fekk de skikkelig reine.. MEN de helvettes boblene gir seg faen ikkje! får vekk de store, men alltid 5-6 små igjen UANSETT! prøvd omatt og omatt, men nei. Sikkert eg som ikkje kan det, men likevel, det var hvertfall 2000kr bortkasta for meg, så nå blir det proffsoting. Anbefaler andre å ta proffsoting også egentlig, helt stygt å sjå ut rutene med soyafilmen på...

Skrevet
det var 2000kr bortkasta

Monteringa var lett, rensa rutene med rødsprit og fekk de skikkelig reine.. MEN de helvettes boblene gir seg faen ikkje! får vekk de store, men alltid 5-6 små igjen UANSETT! prøvd omatt og omatt, men nei. Sikkert eg som ikkje kan det, men likevel, det var hvertfall 2000kr bortkasta for meg, så nå blir det proffsoting. Anbefaler andre å ta proffsoting også egentlig, helt stygt å sjå ut rutene med soyafilmen på...

Kan det stemme at du er en MEGET nøye person? :)

Skrevet

Hehe, nei, egentlig ikkje :)

Ditta var bobler som lett kunne sjåast, og bakruta vart endå verre. Greitt nok at eg ikkje er noke flink med det, men likevel..

Men samma for meg no, eg ser på det som tapte penger og får det heller gjort proft :)

Skrevet

tja, både og vil eg påstå, men om noken klarer det bedre på min bil skulle eg gjerne sett det bli gjort :P

Men får det gjort proft no, like greitt :)

Så om noken vil kjøpe et sett med soyafilm 85% bak og 55% fremme til E39 sedan, så har eg liggende, billig! :)

Skrevet

Har ingen bOble med meg, brukte mye zalovann ( rant nedover dørene) heller ikke gjort dette før. Gikk over med varmepistol etterpå for å jamne godt ut. Da vart det bra nok. Men som nemt tidligere så er det litt kornete å se ut, men ikke plagsomt for min del :)

Konklusjon for min del: du får det du betaler for.

• 3 weeks later...
Skrevet

bestilte den 26.03 og fikk jaggu brev i posten i dag fra tollen.. da er det bare å få sendt kvittering også er det vell her neste uke:D er spent, ganske greit at man kan ta av og på igjen, siden bilen må på eu-godkjenning til høsten:)

Skrevet

Bare sett solfilm bort til proffe a, også kjøpe ny sideruter på hver sin side forran. Koster ikke mye penger, og må byttes 1 gang per 2 år. NP. Skjønner ikke at folk skal spare spenn her og der på soya filmer eller gjøre ting hjemme. Dere lakerer for eks ikke bila hjemme. (jaja ikke HELT lik eksempel, men dere skjønner hvor jeg skal hend?) Solfilm skal legges i støvfritt miljø, den skal krympes og tilpasses og boblene skal ut. Har sett noen filmer som ser strøkene ut, så i fullt sol lys full av støv. Rutene skal selfølgelig ut i tilleg... Og du skal ligge/stå i ganske så kamasutra stilling for å legge solfilm på bakruta i en trang coupe/sedan. Nei nei, er bare å sette bort til proffe. Se evnt når de gjør det på din bil så skjønner du at det akke bare bare, men klart det lar seg gjøres hjemme/med soya også. Men så går det ann å gjøre mye rart hjemme med tvilende finish.

Skal ikke krangle på meg at det lar seg gjøres hjemme med god finish også, men er noe vanskeligere.

Men for all del, fint at noen har tester alternative metoder/produkter. Er jo supert kjekt for andre å evnt handle det samme/ikke handle det. :)

Skrevet

Eg og har soyafilm til heile bilen liggandes som ikkje er blitt montert og kjem heller ikkje til å bli montert pga at eg rett og slett ikkje gidd. Det er til e46 sedan. Tenkte å selge det billig. Berre å ta kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...