SweetBMW Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jo da men de 2000 tjener du fort inn igjen på 5 timer overtid på jobb da.... Det er lissom ikke SÅ stor forskjell. Eller kanskje det bare er jeg som har dårlig perspektiv på ting :\ Enten tjener du veldig godt eller så har du ikke mange nok økonomiske forpliktelser. Jeg vet om ganske mange ting jeg kan bruke 2000 kroner til istedenfor til diesel... *Ta på seg armani-dressen, gullklokka og solbrillene* Må nok være først nevnte tror jeg Haha nei da klarte bare ikke dy meg, nei forpliktelser er det vel ikke mange av. Det er husleie, billån, telefonregning, strømregning og mat. Thats about it. Ingen barn etc etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Huff! Jeg fyller alltid tanken opp på søndagen, uansett om jeg bare hadde brukt bitte litt! I tillegg så fyller jeg i vinterhalvåret 98 Blyfri fordi jeg har fått det for meg at det er bra for bilen i kulda! Men nå kjører jeg litt i jobben så i gjennomsnitt så fyller jeg rundt 560-720 kr i uka, så det blir noen tusen i året. Og når bensinprisen bare øker og øker så begynner jeg jo å se fornuften i å kanskje ha en bil med lavere forbruk og diesel motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Om du kjører bil og må ha et sted og bo ,ja da er det ikke mye penger igjen. For 100 NKR så betaler jeg 49% skatt + 25% moms hvor mange % avgift blir det Hadde dette hvert i frankrike så hadde det vert opprør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Og det verste er at vi har egentelig ikke grunn til å klage! Norge er blandt de landa i europa som har billigst bensin sett ut i fra den gjennomsnittlige inntekten her i landet, ser ikke mye til det føler jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Mon tro om de ser på inntekta brutto? altså før skatt. Isf kan det stemme. Men om du ser på land som USA som skatter f.eks 10% da i noen stater. Kan jo ikke sammenlignes sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå