Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regnet med det, for har en sånn selv. Den reagerer på høyfrekvente lyder, slik som knusing av ei rute ;)

Skrevet

Sett deg inn i bilen. Ha igjen døra, slå på alarmen, å så rist med en nøkkelknipe eller noe som skrangler forran sensoren. den skal da gi fra seg noen pipe-lyder for å varsle ;)

Skrevet

Jepp. Sikkert en DEFA 800 serie. Kakk en 5er på høykant på frontruta så skal alarmen kvittere med lyd og lyssignal. Den skal ikke begynne å hyle.

Skulle nesten trodd det var meg som hadde montert alarmen. Pleide alltid å sette sensoren der på E36 og E46.

Skrevet

De vet ikke jeg men kan sjekke i morra. Har kvitering en plass i hanskerommet:) bilen står vinterlagret nå så får se i morra:)

Men skal defa klare å tømme batteriet på 3 uke med at alarm dioden blinker

Skrevet

Nei det skal den ikke. Den trekker minimalt. Min stod i et par måneder uten at batteriet ble flatt. Noe annet som trekker eller kanskje du har en gåen celle i batteriet?

Skrevet

Kan være stod vel kansje 1.5 måne. Stått 2 uke no vel og merke uten defa aktivert( lukket garasje med alarm) uten noe batteritap. Eneste microbryter i døra hadde frosna så va vindue ville ikke ned når jeg åpna døra. Men fikset no. Kansje de kan være noe annent med defan som trakk strøm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...