BMW89 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Må kjøpe mindre barnevogn da. Nei da. Men er brukbart med plass bak der egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 hehe ja må ha mindre barnevogn...Men...nei...får ikke lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Tøffel, Wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Nope. Fornuftens mann Og ja den barnevogna er faktisk fet som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 ? Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Ouh, du kjører klassisk ja Men den får jo plass i en F01? Selg mercene og kjøp deg skikkelig bil, du trenger en syver i garasjen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Nope....tro meg...Har prøvd! den vogna passer IKKE inn i bagasjen på en F01.... Ikke i en w221 heller... Ja jeg vil ha en sjuer i garasjen igjen...Men før den tid vil jeg ha en maserati.... <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Du må jo slå sammen vogna først wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 haha delern i to faktisk...men den passer så vidt inn i E klassen baki... Men ikke i E61 engang... Sånn er den i forhold til bilen; Inni bilen, delt i to... Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Men dere bruker vell ikke baggen nå? Kanskje det går med sportsdelen? Sporet litt av her nå men.. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Har nesten samme vogn, i størrelse, og jeg er meget skeptisk til den i E61'en. Kjerringa vil ha en unge til, så skal nok få plass (HVIS det blir aktuelt). Må sikkert dele den i 2. I vectraen trilla vi hele vogna inn uten å dele den. Men som jeg tenker, mine foreldre og svigers har ikke hatt stasjonsvogn og di har klart seg så da skal jeg også med min stasjonsvogn Rekner med det er litt rom å boltre seg på i en 7'er? (For å dra det inn på 7'er emne ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 såså, man må slutte å kjøpe bil etter hva vogn man har, og heller kjøpe vogn som passer i bilen har kun hatt stv pga bikkjen, og når bikkjen måtte omplasseres, var det tilbake til sedan. det gikk helt fint me 2 unger og 1 barnevogn. vi kjøpte vogn der sittestolen klipses rett i vognen, samt det passet på setefestet inne i bilen, ergo man trenger ikke drasse med seg bag til vognen og Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Tror barnevogn diskusjonen kan fortsette her: http://bimmers.no/topic/742849-bimmersno-sin-store-barnevogn-tr%C3%A5d/page-15 D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Lyst på sjuer typ E38 men jeg vil også ha hund, og den får ikke lov til å sitte i sete og i bagasjen virker litt ja.. dumt det også. Kjøpe caravelle da, så kan både bikkja og evt barnevogn kjøres rett inn uten videre. Vi hadde det når jeg og søstra mi var mindre, kjempe praktisk med så mye plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå