Steinhar Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Jeg har 7er(ikke L versjon) , litt eldre type da, men er ingenting å si på plassen, verken i bagasjerommet eller i baksetet, har ganske stor vogn, og den er det god plass til! Har ikke ett stort sete, men gud det er plass til større! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Ja, det beste er vel å ta en tur til en BMW forhandler og sjekke det ut om ingen har prøvd denne kombinasjonen og kan verifisere at Stokkevognen går greit nedi. Jeg innbiller meg at Stokkevognen er litt lengre enn de fleste andre vogner sammenlagt og det er derfor jeg er litt usikker på om den passer i en F01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Kjøpte et Maxi Cosi Cabriofix her om dagen. Var brukt, men ser ut som nytt og har ikke vært med i kollisjon så da duger det for meg! Opplevde noe slakk ved prøvemontering, men det er normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Hva mener du med slakk? Om det henger litt "løst" i isofix-festene er dette normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Det er det jeg mener, ja. Det er ikke mye akkurat, men littegrann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Samme problemet hadde jeg...Men det skal være slik ifølge butikken vi kjøpte det hos, samt når politiet hadde kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2014 På tide med update her... Skal ha ny stol til bebi..Anbefalinger?Hva er best av forover og bakovervendt stol? Får man med base? belteløsning? Hva valgte du og hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Kjøpte en genial stol, best i test. Setet kan roterest slik st det er lettere å få barnet inn og ut av bilen. Angrer ikke på det kjøpet vertfall Cybex Sirona hetter setet. http://butikk.naf.no/cybex-sirona-barnestol/product/53569 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 ISOFIX og bakovervendt. Sendt fra mobilen Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Hva er ulempene med forovervendt stol? står så mye rart på nett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Se her Wicky http://www.tryggtrafikk.no/tema/sikring-av-barn-i-bil/bakovervendt-sikring-er-best/ Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 25, 2014 Forfatter Share Skrevet August 25, 2014 Lenge siden update her.... Flere som ønsker tips og råd? Nye medlemmer som skal skaffe seg stol og vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Vogn så er Emmaljunga City Cross grei til E61. Da med sportsdel og ikke bag. Med sportsdel så går vogna inn på langs om du legger den ned og justerer litt, da tar den vel 50-60% av bagasjerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Vi har også City Cross, og jeg synes ikke den tar noe spesielt mindre plass med sportsdel kontra bagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå