K-E Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Har et lite problem med 728'en min. Hver gang jeg starter den med kald motor så støyer den fra rett under girspaken. Kan sammenlignes med ei gammel kvern, eller et utslitt lager. Men etter maks ett minutt på tomgang eller kjøring så blir den musestille igjen.... Høres litt ut som eksosen tar i karrosseriet, eller et løst eksosskjold, men lyden følger turtallet, og slutter somsagt etter maks ett minutt. Lyden kommer ikke om bilen startes med varm motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Det der hadde jeg og på 728'n jeg hadde, verkstedet mente det va eksosen som tok litt borti karoseseriet når den var helt kald.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 det er midtre eksos oppheng, dem som er festet på eksos og den platen under der utrolig irriterendes problem.. på min forrige 728 la jeg noen skiver under foringen for å øke avstanden. dette hjalp. på min nåværendes 728 kjøpte jeg nye foringer, men fremdeles syntes jeg det var liten klaring, så ble skiver under dem foringene og, problem løst og har ikke oppstått på 18 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet August 26, 2014 Share Skrevet August 26, 2014 Det var ikke verre nei! Takk for hjelpen folkens, da veit jeg hva jeg skal se etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Nope....tro meg...Har prøvd! den vogna passer IKKE inn i bagasjen på en F01.... Ikke i en w221 heller... Ja jeg vil ha en sjuer i garasjen igjen...Men før den tid vil jeg ha en maserati.... <3 hadde faktisk litt trua får en maserati selv. en Ghibli. men interiøret er bare en mil under F01. men er rå og se på da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Maserati er lissom...Maserati.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Maserati er lissom...Maserati.... yepp, litt sånn femi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 27, 2014 Share Skrevet August 27, 2014 Burde kanskje kjøpt taunus istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Burde kanskje kjøpt taunus istedet... Du ser ikke mange folk med "slappe håndledd" som kjører taunus vertfall det eller en gammal datsun eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 28, 2014 Share Skrevet August 28, 2014 Vær vennlig å ta barnevogn-, Maserati- og Taunusdiskusjon, samt andre teknisk relaterte spørsmål i egnede kategorier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Liten refleksjon på hvordan man ødelegger en E32.... Fra: Ja det er min gamle ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 AE og Chrome felg var feil. Svarte felger var også feil syns jeg. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Litt sånn som flagg i panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Liten refleksjon på hvordan man ødelegger en E32.... Fra: Ja det er min gamle ja... off. gikk i feil retning der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå