Gå til innhold

Den store 7-serie tråden

Share

Anbefalte innlegg

Har et lite problem med 728'en min. Hver gang jeg starter den med kald motor så støyer den fra rett under girspaken. Kan sammenlignes med ei gammel kvern, eller et utslitt lager. Men etter maks ett minutt på tomgang eller kjøring så blir den musestille igjen....

Høres litt ut som eksosen tar i karrosseriet, eller et løst eksosskjold, men lyden følger turtallet, og slutter somsagt etter maks ett minutt. Lyden kommer ikke om bilen startes med varm motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er midtre eksos oppheng, dem som er festet på eksos og den platen under der :)

utrolig irriterendes problem..

på min forrige 728 la jeg noen skiver under foringen for å øke avstanden. dette hjalp.

på min nåværendes 728 kjøpte jeg nye foringer, men fremdeles syntes jeg det var liten klaring, så ble skiver under dem foringene og, problem løst og har ikke oppstått på 18 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope....tro meg...Har prøvd! den vogna passer IKKE inn i bagasjen på en F01.... Ikke i en w221 heller...

Ja jeg vil ha en sjuer i garasjen igjen...Men før den tid vil jeg ha en maserati.... <3

hadde faktisk litt trua får en maserati  selv. en Ghibli. men interiøret er bare en mil under F01.

men er rå og se på da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...