reka Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Har du bryterpanelet til vindusheis/speilregulering, v.for ? Den med 4 vindusheiser + speilregulering, men uten minne for innfellbare speil... Tenker da på #2 på bildet her: http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/14926.gif (og kanskje et dumt spm, men passer det på E39 '96 523i?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 Jeg har nok bare det jeg har skrevet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Bump! har fortsatt ratt og taktrekk igjen! forsvinner med den første som gir meg det han vil gi for det Appelgren: rattet er noe slitt, men ikke mye bilder kan fikses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 13, 2011 Share Skrevet September 13, 2011 Bilder trenger du ikke altså! Mye skal du ha for d da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Mulig eg trenger slepering, da eg trur eg har hatt litt uflaks når eg la om her ene dagen. Trur eg rev i stykker hele jævla kabel etter eg bytta ratt.. Kunne du tenkt deg å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Desember 10, 2011 Share Skrevet Desember 10, 2011 ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2011 Sleperingen har jeg bare en av, og rattet har jeg også ødelagt ledningen på:/ så desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Kan jeg få taktrekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 50-lapp så er det ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 Avtale! Send meg nr ditt på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 12, 2011 Share Skrevet Desember 12, 2011 baklykter preface med oransje blink da, såklart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2011 det er preface med oransje blinklys ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Tar gjerne imot baklyktene mot frakt, om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå