RemiE39 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Tenkte jeg skulle lege ut noen bilder av min 520.. Litt om bilen: 2002 520 som har rullet 233000 km, og går like fint. Jeg fikk ny topp og radiator når jeg kjøpte den. Fikk det på garanti Den var helt orginal facelift når jeg kjøpte den, men har begynt og bytte ut litt deler Utstyr: 4 El vinduer Regn sensor Varme i seter Multifunksjons ratt Kjøre computer 2 Soners klima Alarm ABS DSC Automat Varme i speil El speil Anlegg blir en aktiv sub fra pioneer Planer: Xenon i alle lys M fanger Sort grill Øye lokk Senk LED i angel eyes Nye lampr bak Kansje kompressor Bilder fra annonsen LED ringer og Øye lokk Sota lampene bak Ny M fanger Montering av fanger Sommer felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Gratulerer med flott bil som ble enda flottere:) men ta vekk sort grill:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2011 Tak takk. Synst grillen er litt fin, skal lakke den i bilens farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Fin bil! Vurdert å lakke Fangeren ? Men du må få deg shadowline lister og Toning av ruter! da blir den Porr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 Takker. Skal det, bare vente til vinteren er over. Har kjøpt carbonleppe,senke sett og nye sommer felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Er det ikke litt dumt å kjøre med fangeren ulakkert? Dette vil jo slite på grunnlaget til fangeren og det blir mer jobb når den skal lakkeres mot våren igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 Har bare kjørt med den en uke. er hos lakkeren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Flott bil, blir tøft med ny M-fanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Takker Setter den på neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2011 Har fått noen nye deler Nye felger Testa carbon leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 8, 2011 Share Skrevet Mars 8, 2011 Begynner å bli populær den carbonleppa der gitt! håper bare ikke altfor mange har det når det er vårmønstring jeg vil ha unik bil!! Men så bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 Håper ikke den blir det. jeg synst den kler bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Grattis med fin femmer Får vel holde øya oppe etter deg på veiene i området. Ser du holder til på nøtterøy. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2011 Takker hehe. du får gjøre det Ja jeg bor på nøtterøy. Skal hente ferdig lakkert fanger i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 10, 2011 Share Skrevet Mars 10, 2011 Blir knallbra. M fangere, pluss senk, så har du en knalltøff bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå