Tronstad Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 http://www.f-b.no/nyheter/hoppet-over-e ... -1.6044263 kjipt det der !hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 nice offroader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 E36 kan også være offroader http://www.aftenbladet.no/lokalt/sandne ... atten.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 En potensiell ny eventyrer som vil fare med løgner om gassheng på bilen kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Solid husvegg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Solid husvegg da! tenkte det samme jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 En potensiell ny eventyrer som vil fare med løgner om gassheng på bilen kanskje Ja det spørs nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Må ha vært litt av ett svev da gjerdet og hekken var så og si urørt =/ Må ha sett utrolig dumt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Tenkte faktisk på det samme... Klarer ikke se for meg hvor/hvordan det har gått seg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 altså, jeg er jo herfra, og kjører igjennom det krysset hver dag på vei til jobb, og jeg har ikke den minste anelse om hvordan i helvete han har klart det der! ganske utrolig ! er jo ikke noe og treffe for og hoppe på heller, rent bortsett fra rundkjøringa men da må han jo fly 15 meter for og treffe no hus ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Står vel at det bilen hadde høy fart, men får da være grenser 15 meter mener jeg - Et vitne fortalte om en bil som i stor hastighet hadde truffet en issvull, og bilen hadde deretter gjort et stort hopp og landet inne i en hage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 http://www.f-b.no/nyheter/jeg-fikk-sjok ... -1.6046371 update ! hehe.. ser nå fra disse bildene at bilen kom andre veien og ikke igjennom rundkjøringen, dårlig forklart av F-B ! men morro saker : b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Februar 22, 2011 Share Skrevet Februar 22, 2011 Er jo en ganske stor snøfonn og lavt gjerde, så han trenger ikke å ha hatt så stor fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå