Gå til innhold

Clarkson om M3 i nyeste Top Gear!

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var det forresten noen her som så den episoden hvor Top Gear beviste at en Toyota Prius bruker mer bensin enn en BMW M3? Jeg tror det The Stig som kjørte Priusen så fort han kunne rundt banen i ca 20 minutter, mens Clarkson ikke gjorde noe annet enn å holde følge med en M3. Ved testens slutt hadde sistnevnte brukt noe mindre bensin. Tallene var vel henholdsvis ca 17 mpg og 19 mpg.

Det er kanskje ikke så mange med Toyota Prius som kjører den så hardt, men om det er slik man må kjøre for å holde den farten man vil, da er man mer miljøvennelig med en M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe sett den episoden ja. I tillegg så ere jo snakk miljøskaden fra produksjonen av en pris. Ikke bilen i seg selv fordi det kan gjøres relativt miljøvennlig, men det er disse batteriene da. Nikkel og drit og møkk sendt over halve verden med stor tankbåt, rart det er avgifter for forurensing her i verden.

De konkluderte jo også med at det var billigere og få din "mellomgamle" bil overhalt og generelt holdt vedlike enn å skrote den og kjøpe ny.

Logisk syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tørt da den kjørte...

Jeg skulle forresten ønske at de droppet å kjøre runder i regnet. Det er greit når de tester to rivaliserende biler samtidig, f.eks M3 vs RS4, men det er drit kjedelig å se hvordan en eller annen superbil gjør det på våt bane sammenlignet med andre superbiler på tørr bane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tørt da den kjørte...

Jeg skulle forresten ønske at de droppet å kjøre runder i regnet. Det er greit når de tester to rivaliserende biler samtidig, f.eks M3 vs RS4, men det er drit kjedelig å se hvordan en eller annen superbil gjør det på våt bane sammenlignet med andre superbiler på tørr bane.

Ja, enig i det, men hadde sikkert vært lettere å utføre om det ikke hadde regnet i 5 av 7 døgn slik det gjør i Storbritannia (nesten da) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...