Gå til innhold

gidder ik si hvordan problem er løst. for lett og spørre

Anbefalte innlegg

Skrevet
beklager på d sterkeste att jeg ikke er den flinkeste til og stave på norsk, men er det noen som ikke skjønner hva jeg mene si det rett ut med en gang:)

og nei jeg trakker ikke ned på alt bimmers.no var veldig braa når admin hadde tid til dette som sagt så er jeg fornøyd uansett og selv om jeg blit flyttet ned på rang regner med dette har sin grund..

Jeg vet ikke hvem som har rakket deg ned, men stå på. Jeg trot vi alle vil at forumet skal bli bra og at det vil bli på topp i fremtiden :D:D:D

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

men uansett om folk kalder meg analfabet m.m og att jeg ikke liker den så kalte tryne faktoren på forumet så ble dette en veldog oppmerksomet tråd på bimmers. og selv om d nå virker so gunnar har tid med forumet og ikke vil selge står jeg for det jeg skriver og er lei av att dem med tryne faktor kan rakke ned på olk som d vil selv om vi vanlig dødelige bare blir satt ned i rang på bimmers.no kanskje på tide sannhet har noe og si??!!!???

Skrevet
beklager på d sterkeste att jeg ikke er den flinkeste til og stave på norsk, men er det noen som ikke skjønner hva jeg mene si det rett ut med en gang:)

og nei jeg trakker ikke ned på alt bimmers.no var veldig braa når admin hadde tid til dette som sagt så er jeg fornøyd uansett og selv om jeg blit flyttet ned på rang regner med dette har sin grund..

Det kan selvfølgelig være så mangt til at man ikke skriver helt perfekt (jeg gjør ikke det engang, men forsøker hvertfall å forholde meg så godt som mulig til bokmål og gjøre meg forstått), men det er ikke så mye som skal til før man gjør seg forstått. Å bruke ett minutt lenger når man skriver ett innlegg, setter inn kommaer på riktige plasser og ikke minst bruker store bokstaver når man starter en ny setning eller der hvor det er hensiktsmessig så er svært mye gjort. Jeg skal være så ærlig å fortsatt si at jeg ikke skjønte denne - til tros for at jeg har lest den ti ganger;

kan si det sån om jeg får KJØPT http://www.bimmers.no blir det medlems avg på 400 i året men derimot d som har mye god info ok komme med som mange av d som skrevet i denne tråden heller får betalt for og vere med hva synes dere om det?

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du er så ergelig over denne rangeringen. Rangeringene styres av antall innlegg ett medlem har og en mulig årsak til at man har blitt "satt ned" kan være at innleggskravet for den og den rangeringen er økt.. Thats it.. En major har således like lite makt her inne som en løytnant.. De eneste personene som har en utførende makt er moderatorer og administratorer (eier).. :wink:

Skrevet

Dette med rangen skjedde sikkert når mange av brukerene forsvant fra forumet, og flere ble nødt til å lage nye brukere for å kunne fortsette å bruke forumet. Ingen personlig vendetta med andre ord. ;)

Og som jeg nevnte tidligere, så er det bare for dere å rapportere de innleggene dere ikke føler følger forumets regler, slik at moderatorene får beskjed om disse.

Moderatorene alene klarer ikke følge med på absolutt alt. ;)

Skrevet
Dette med rangen skjedde sikkert når mange av brukerene forsvant fra forumet, og flere ble nødt til å lage nye brukere for å kunne fortsette å bruke forumet. Ingen personlig vendetta med andre ord. ;)

Og som jeg nevnte tidligere, så er det bare for dere å rapportere de innleggene dere ikke føler følger forumets regler, slik at moderatorene får beskjed om disse.

Moderatorene alene klarer ikke følge med på absolutt alt. ;)

10+

Skrevet

på god norsk eller halv norsk/svensk om jeg hadde fått kjøpt http://www.bimmers.no som nå er for salg og jeg hadde tatt over http://www.bimmers.no så skulle jeg tatt betalt 400 kr for alle medlemmer mens dem som har meget god info heller skulle fått betalt for att d gidder og være her

nå hadde jeg større rang enn jeg har nå etter og ha ordnet ny bruker har som sagt vert her siden 2008 og hadde bedre rang med nye bruker enn jeg har nå men dette betyr nada egentlig regner med det har og gjøre med att jeg ikke gidder og slikke admin opp i RÆVA haha

Skrevet
på god norsk eller halv norsk/svensk om jeg hadde fått kjøpt http://www.bimmers.no som nå er for salg og jeg hadde tatt over http://www.bimmers.no så skulle jeg tatt betalt 400 kr for alle medlemmer mens dem som har meget god info heller skulle fått betalt for att d gidder og være her

nå hadde jeg større rang enn jeg har nå etter og ha ordnet ny bruker har som sagt vert her siden 2008 og hadde bedre rang med nye bruker enn jeg har nå men dette betyr nada egentlig regner med det har og gjøre med att jeg ikke gidder og slikke admin opp i RÆVA haha

-100 [-X[-X[-X[-X

Skrevet

Kan man ikke da fryse dagens teknisk tråd slik at den kun er leselig for alle og så opprette flere kategorier som jeg har nevt tidligere så slipper man al denne surmulingen...

Til moderatorer folk som har dårlig oppførsel/negativ formuleringer blir jo enkelt sagt bare skippa ut fra andre forum.

Ser jo at de er mye folk innom her så man trenger jo ikke kaste liv bøya for og redde forumet virker det som, urydighet og mangler trenger oftes litt styring for å få ting på stell. Er det ikke det oppstår problemene noe dette er et godt eksempel på, ikke min mening å henge ut eller hakke på noen.

I denne data verden kan det da ikke ta på dages vis og teste ut en slik løsning jeg nevte lenger opp i denne tråden.

Ta mitt eksempel skriver klønete og i tillegg når jeg er i garasjen når jeg tar en snar visit innom pc for div tekniske sp går det fort i svingene. Både når jeg skal søke og skrive....

hadde jeg fått en meny så hadde det vært enklere og bestille. :D

Samenling om du skal bestill deler hos en nett butikk de har alt men ingen ting er i system bare masse deller/nr liksom.

På første side står det en liten rute med søk her..... tror de fleste av oss hadde ringt eller sendt mail.

Husk er ikke alle av oss som sitter med dele nr osv.. :)

Skrevet
hva var -100 nå da? beklager om jeg er en idiot og ikke tilhører topp 100 her:)

Nei, nei! Vi å roe oss nå [-X Forumet er kjempe bra :applause::applause: Jeg mener vi får prøve det beste vi kan, ikke alle klarer å skrive perfekt bokmål. Vi får prøve å gi en komentar til de uten at de blir sur, hvis ikke får vi rette di :applause::applause:

Skrevet

Jeg tror den som innfører en medlemsavgift på et forum som dette graver sin egen grav veldig fort. Selv om mange sier de gledelig hadde betalt har jeg faktisk min tvil på at det hadde blitt gjort. En kan ikke sammenligne dette forumet med f.eks. VACN sitt, da de er en klubb med offisielle arrangementer, medlemsblad o.l..

Ett altenarnativ er selvfølgelig at noen deler blir kun for betalende medlemmer, men jeg tror likevel ikke at det hadde fungert.

En offisiell BMW-klubb finnes allerede (selv om ikke alle liker den like godt), noe jeg tror gjør det vanskelig å starte enda en.

Skrevet
Jeg tror den som innfører en medlemsavgift på et forum som dette graver sin egen grav veldig fort. Selv om mange sier de gledelig hadde betalt har jeg faktisk min tvil på at det hadde blitt gjort. En kan ikke sammenligne dette forumet med f.eks. VACN sitt, da de er en klubb med offisielle arrangementer, medlemsblad o.l..

Ett altenarnativ er selvfølgelig at noen deler blir kun for betalende medlemmer, men jeg tror likevel ikke at det hadde fungert.

En offisiell BMW-klubb finnes allerede (selv om ikke alle liker den like godt), noe jeg tror gjør det vanskelig å starte enda en.

Hvis bimmer er til salgs enda så skal jeg gjerne starte opp den beste klubben i norge :):):)

Skrevet

Liker bimmers,ikke noe å si på det.Men hadde ikke betalt 400-500kr,sånn som det er nå.Men om det hadde blitt bedre så kanskje 200kr hadde vert fornuftig pris,hvis det skulle bli noe av dette.Men om folk hadde skjerpet seg vet jeg ikke.. :)

Reklame hadde kanskje vert bedre.

Skrevet

Reklame hadde kanskje vert bedre.

Det kommer vel strengt tatt an på graden av reklame?

Et banner eller to-tre til, hadde ikke gjort så mye fra eller til for min del ihvertfall, men pop up/under helvete er jeg ikke interessert i.

Reklamefinansiering trengs vel kun dersom det er snakk om å ansette moderatorer, og da er vi vel tilbake til firma og regnskaps problematikken som er tatt opp tidligere i tråden.

Uten at jeg skal si noe om hvordan det er, burde være eller skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...